Gå til innhold

Mountain Buggy 8 mnd baby - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om gutten vår sitter vondt i vogna (MB urban jungle sportsdelen altså), han bukter seg og vil opp i bru når han har sittet en stund. Jeg tror egentlig det bare er fordi han er lei av å sitte i ro etc, han koser seg alltid (og slapper av) veldig lenge på tur før han begynner med protestene. Men blir jo litt stressa for at det er feil stilling for ryggen hans (selv om jeg vil tro en så anerkjent vognprodusent ville tenkt på det???)

Synes han er i en sånn "mellom-fase" med den vogna, siden ryggen ikke kan settes helt opp blir han jo sittende i en slags sitte-ligge-stilling, og ikke helt på rompa, om dere skjønner. Tror det er veldig greit når han blir litt større, men som sagt virker det ikke så ideelt nå.. Noen med erfaringer på denne vogna eller lignende?? Er generelt megafornøyd med den, begynte bare å stusse litt på sittestillingen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en MB Swift, som er den mindre utgaven av Urban Jungle. Tror det er samme sitte/liggestilling som på din. Jenta vår på 9 mnd sitter veldig godt i sportsdelen, men siden hun begynner å interessere seg for verden rundt, har hun en tendens til å henge over kantene. Det gjør forsåvidt ingenting, det, hun har jo belte på over lårene/hoftene. (Har sluttet å bruke skulderstroppene.)

Vi er hvertfall veldig fornøyd med vogna!

Skrevet

Dere kan jo prøve det. Feste beltet kun over lårene/hoftene hans, mener jeg. Vesla vår godtar ikke stroppene over skuldrene lenger, da blir hun helt krakilsk! Ved å feste beltene kun over lårene, får han mulighet til å sitte på rompa, og se verden på alle kanter. :)

Skrevet

Hm, ja det høres lurt ut, men jeg skjønner ikke helt hvordan man gjør det? Skulderremmene er jo så langt oppe at det er vel ikke de du trikser med?

Har prøvd å løsne de helt så han kan lene seg framober og det har funka forsåvidt.

Skrevet

Nå tror jeg forresten jeg skjønner det likevel, de er jo festet på to steder og da er det bare å ta de bak skuldrene og rett ned på hoftene. Skal prøve det!! Tusen takk :-)

Skrevet

Ja, nettopp! Kommer nok til å bli så bra atte.

:D

Skrevet

Hei!

Jeg har mountain buggy uj til min på 8 mnd! Jeg gjør som 22.januarbaby, fester selene kun mellom beina og over magen:) Han hadde nok fått noia om jeg hadde satt han fast med skulderstroppene;)

Jeg har den nyeste modellen. Er fornøyd med vogna, men synes sittesetet er så kort?! Mener setet var dypere på de eldre modellene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...