Gå til innhold

Lønn for hundepass til 17-åring?

Anbefalte innlegg

Tenkte å spørre om en 17-åring i slekta kunne tenke seg å passe hunden min en helg snart. Familien hans bor i nabolaget, og han får lov til å bo i leiligheten min den helga av moren, som jeg har snakket med. Han trenger ikke tilbringe all tid hos hunden, som jo klarer seg alene mange timer, men han må sove i leiligheten, mate hunden på kvelden og lufte ham noen ganger. Han kjenner hunden godt fra før og pleier å ville gå turer med ham på familiebursdager og sånt. Han har vært hundepasser over natten hos meg før, da ga jeg ham 200 kr, pluss kjøpte inn pommes frites, cola, pizza , potetgull osv.

Men hva er passe betaling å tilby for en helg, holder 500 kr? Jeg kjøper inn mat og brus og sånn.

Fortsetter under...

Synes 500 holder. Koster jo omtrent det på kennel også.

Jeg har en gutt på 16. Hvis vi skal bort en helg uten hunden, så får han noe han ønsker seg i prisklassa 300/500. Men det blir jo veldig nær familie da.. Men tror nok han kunne bodd hos naboen ei helg for 500, og vært veldig fornøyd med det. Er jo ikke stor jobb

Vel, han trenger ikke være hos hunden hele tiden i helgen, han kan godt være hjemme hos seg selv mange timer hver dag (nabohus). Blir fredag kveld, lørdag, og søndag morgen, jeg kommer hjem søndag ettermiddag. Egentlig enig med en over her, at med mat, godt og brus så blir det greit... Kjøper jo inn for et par hundrelapper, og han kan bare ta hva han ellers måtte finne i skapet.

HI

Annonse

Jeg bare vet at på kennelen vi har brukt, så er det rundt 150 pr dag, dvs ei helg går som tre dager... da blir det ca 450. Men så slipper en jo å kjøre hunden dit. og den har det mye bedre hjemme enn på kennel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...