Major HotLips Houlihan Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg bruker å spise biola med 4 korn og dette hjelper meg mye, men blir jo litt lei da. Så er det noen som har andre gode tips å komme med? Gjerne noen som er litt sånn quick fix?
idagravida Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg pleier å spise Fitness med fullkorn, det setter fart på sakene! En skål med frokostblandinga og melk... lykke til!
lisstupp Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 laktulose ( mixdur) som fås kjøpt på apoteket. Den er mild mot magen, 10 ml morgen og kveld så blir det bra. Den er veldig søt, inneholder store sukkermolekyler som ikke tas opp i tarmen, men virker smørende. gravide kan trykt bruke den.
Viiii Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Malt ekstrat - du kan spise det "bart". Ha det i en kaffekopp om du drikker det eller i ett glass med varm melk. Jeg har som oftest veldig god effekt, veldig raskt når jeg bruker dette... Jeg har brukt det det både før og etter fødsel - egentlig bruker jeg det ganske jevnt for å holde magen i sjakk. Har slitt med fast mage og hemorider - spesielt etter førstemann kom til verden. Du får kjøpt dette i alle dagligvare butikker - står ofte i lag med babyting. Dette fordi at det ofte gis det bebiser som for morsmelkerstatning Lykke til!
Studine mevik Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 Spis frukt. I hele sommer har jeg bøtta nedpå med frukt, spesielt nektariner, plommer og druer. Har ikke hatt treg mage en eneste dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå