Gå til innhold

Er det noen som har gode tips mot treg mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker å spise biola med 4 korn og dette hjelper meg mye, men blir jo litt lei da. Så er det noen som har andre gode tips å komme med? Gjerne noen som er litt sånn quick fix?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å spise Fitness med fullkorn, det setter fart på sakene! ;) En skål med frokostblandinga og melk... lykke til!

Skrevet

laktulose ( mixdur) som fås kjøpt på apoteket. Den er mild mot magen, 10 ml morgen og kveld så blir det bra. Den er veldig søt, inneholder store sukkermolekyler som ikke tas opp i tarmen, men virker smørende. gravide kan trykt bruke den.

Skrevet

Malt ekstrat - du kan spise det "bart". Ha det i en kaffekopp om du drikker det eller i ett glass med varm melk. Jeg har som oftest veldig god effekt, veldig raskt når jeg bruker dette...

Jeg har brukt det det både før og etter fødsel - egentlig bruker jeg det ganske jevnt for å holde magen i sjakk. Har slitt med fast mage og hemorider - spesielt etter førstemann kom til verden.

Du får kjøpt dette i alle dagligvare butikker - står ofte i lag med babyting. Dette fordi at det ofte gis det bebiser som for morsmelkerstatning :)

Lykke til!

Skrevet

Spis frukt. I hele sommer har jeg bøtta nedpå med frukt, spesielt nektariner, plommer og druer. Har ikke hatt treg mage en eneste dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...