Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som får opp noe om dette?

Har så lyst på 3 barn men veldig usikker på om gubben vil ha flere og når det evt blir...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

17 04 86 er eg født

Skrevet

hmmmm jeg har jo sett på dette før og jeg synes det er litt vanskelig når dere ikke er reelle prøvere, men jeg ser deg holde en test når det snør ute, men jeg vet ikke om det er 2012.... :-/ Men det igjen passer jo med det jeg har sagt før ang 2014, og det mest politisk korrekte svaret jeg kanskje jeg kan gi er at når dere starter og prøve så skjer det ;-P

Skrevet

Å-nei først no leser eg sikkelig hva du skriver * flau*

Har hele tiden lest gravid dette året (denne høsten) og har en 2 åring i 2012 har ikke koblet at det finnes noe 2013 eller 2014 selv om du har skreve det så hele tiden har eg sagt for meg selv... jaja athina er en merkelig skrue som får dette til :P

Men muligens du har rett der, har blitt sett på det samme av kimby og en annen som spår inne på magicgate som har hatt rett på alt andre som hun spådde meg i samt en tippoldemor hun beskre helt slik hun sog ut og livet hennes og hvordan hun døde og hva alder hun døde i.... Så da skriver eg dette ned igjen:p

Huff tenk at eg kan ta så eller tenke så grundig feil da.... huff jaja... slikt kan skje :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...