blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 halvveis i uke 12 og puppene er jaggu kommet!!! har ikke så mye fra før av, men nå er de jaggu spruttet frem!! noen andre som har merka noe te det??? til og med mannen har kommentert boobsa.. haha *ler* mannfolk altså!
Grynet:) Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har gått opp en cup-størrelse, har vært sånn i flere uker. Er 8+3 Synes det hadde vært veldig kjekt å beholde dem slik de er nå Sambo synes også det er helt ok.. hehe!
Benkit Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Vokser og gror her og... veeeeeldig øm de første ukene, men nå er de mest store og tunge... helt greit, men trenger ikke bli større nå kjenner jeg:)
Eirie Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Her kjenner jeg virkelig til det "problemet". Gikk fra 70C til 70E før uke 10. Nå er jeg i uke 11 og må ha 70F. Dette er bare helt sinnsykt!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 Uff ja jeg har det samme "problemet" som deg Eirie... Ikke merket noe til det enda, men med forrige man gikk jeg fra D-cup, til DD, til E og så til F, og under ammingen tror jeg jammen jeg var oppe i en G også.. Denne gangen er utgangspunktet DD og jeg hååååper jeg ikke må like høyt som sist. IHVERTFALL ikke høyere. Er jo smertefullt!!!! Hittil (uke8) har jeg bare merket en liten forskjell, men har ikke måtte byttet ut BH'ene enda heldigvis.... Men det kommer nok..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå