mortilto? Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Fikk en svak positiv cb i går ettermiddag og i morges, men da jeg tok en digital i ettermiddag var den negativ. Frustrerende! Noen som har opplevd det samme? Er 9 dager siden el nå...
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 De digitale trenger vell mer hcg en en vanlig test. 9 dager etter el er jo også tidlig å teste.. vent til nærmere ikm å ta en ny test.. Cb er heller ikke altid til å stole på. lest om flere og har også selv opplevd falsk positivt med cb. svaksvak test.men den er blå og tykk.. håper selvsagt du er gravid. bare at det er litt fortidlig for en digital test.. kan du legge inn bilde av testen?
Athina' Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har nettopp hatt en falsk positiv med streker like tykke som hovedstreken, men fikk bare en falsk og de andre negative. Skal kanskje mye til å få 2 falske på rappen da så jeg krysser fingre for deg, og vil si gratulerer :-)
mortilto? Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2011 Kan gjerne legge inn bilde, men vet ikke hvordan jeg gjør det.
MammaMø med to små Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 du går på din side og mine bilder .så legger du ut bilde der og legger inn link her til bildet:)
mortilto? Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2011 Her er bildet: http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/600784/offset/1 Har ikke tatt noen test i dag, men hadde litt blodtilblandet slim i sted. Så da regner jeg med at det som eventuelt måtte ha vært der er mistet nå
mortilto? Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2011 Tror kanskje den testen faktisk var positiv, men at frøet løsnet i går (kom litt blod). Tok en test igjen i dag, men den var fullstendig negativ
monica-->2.pp:) Skrevet 20. oktober 2011 #8 Skrevet 20. oktober 2011 jeg fikk svak positiv i dag! har en følelse av at det er falsk positiv, men skal ta en ny en i morgen! Skuffende hvis det er sant, men regner egentlig med det..
mortilto? Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg testet svaaaakt positivt med en billigstrimmel 7dpo forrige svangerskap, så ikke gi opp håpet!! Men har inntrykk av at Clearblue har mnge falske positive ut fra det jeg leser på nettet.
lovelyme Skrevet 20. oktober 2011 #10 Skrevet 20. oktober 2011 Hvorfor er det så mange falske positive tester? Er det spesielt mange fra clearblue? Hvilke merker kan man da "stole" på?
SNURF 5 GUTTER Skrevet 21. oktober 2011 #11 Skrevet 21. oktober 2011 CB + som slår mangen falske posetive
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå