Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en ting.. Når jeg skal starte med velling, hvordan får jeg henne til å venne seg til det? Starter jeg med feks 1 skje grøt i melken? Er kanskje vanskelig å drikke ut av vanlig flaske. Har kjøpt sånne tuter til velling, men da må jo melka være endel tykkere tenker jeg.. 4 skjeer.. Men kan de ikke få vondt i magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte bare 1-2 str større i tutene;) Til vellingen hadde jeg f.eks: 210 ml vann, 2 skjeer med risgrøt m/banan og 5 skjeer mme... Så økte jeg litt og litt. Kan jo starte med 1 skje grøt og resten mme:) Gav velling et par uker og begynte så på smaksporsjon på grøt.

Greit å prøve velling første gangen på dagen, i tilfelle magevondt;) Går som regel bra;)

Skrevet

vet ikke hvor i landet du hører hjemme ;) men i Sverige(svinesund) så har de ett MYE større utvalg av barnemat enn her. Der har de nestle sine egne velling pakker. God natt velling, mais velling, velling med pære osv..har aldri lagd velling med grøt pulver, så det vet jeg ingenting om, men er veldig fornøyd med de pakkene:) ingen klumper eller noe..står jo hvor mye pulver til vann du skal ha også;)

Skrevet

Jeg gav grøt i stede...

Skrevet

Ja, har hørt de har litt bedre utvalg der ja:) Tenkte å ta en tur til Sverige snart uansett så da får vi hamstre inn litt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...