Gå til innhold

Lekke fostervann?

Lilletrille91+ønske om søsken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan i alle dager jeg skal finne ut av dette. Jeg har jo hatt økt utflod gjennom graviditeten. men det jeg lurer på er om jeg faktisk lekker fostervann. Det er mye mer tyntflytende eller hva jeg skal si. er rett og slett blank og trusa blir bløt. eller innlegget da. Men er så veldig lite men flyter på en måte utover. Sorry detaljer. klarer ikke bedømme det på noen måte. føler meg teit om jeg skal spørre føden, for er sikkert ikke det. men jeg lurer jo :S hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei, og om termin nærmer seg. Men...jeg har fått beskjed om at utfloden under graviditeten ofte er mye mer tyntflytende enn vanlig og i mye større mengder.

Er du imidlertid engstelig for at det kan være fostervann, ville jeg kontaktet fødestedet. Bare for å være på den sikre siden!!!

Lykke til!!

Skrevet

Har opplevd det tidligere i svangerskap, ringte inn og forklarte hvordan det var fikk beskjed om at det var sikkert utflod men vis jeg var usikker kunne ta en tur innom så skulle de finne ut. Er ikke verre enn det...bedre ringe en gang for mye enn for lite :P

Men forstervann skal lukte rart søt eller no klarer ikke forklare.

Lykke til

Skrevet

Jeg har det akkurat på sammen måte! bestemte meg derfor for å ringe føden her en natt da det hadde kommet litt.. fikk beskjed om å ta på meg et bind og komme nedover om jeg skulle bli mere fuktig. Det var veldig viktig at jeg tok med meg det bindet ned til føden sa de sånn at de da kunna ta prøver av det. Men resten av natta var jeg tørr så jeg ble hjemme. Fikk beskjed om å bare være hjemme om jeg ikke kom til å lekker mer.

Men kjente det samme i går og jeg ringte på¨nytt men de sa at det mest sannsynlig bare var utflod i og med at jeg ikke har kjent rier...men at jeg bare måtte komme ned til føden om jeg ble usikker. så jeg går rundt med truseinnlegg og sjekker stadig nå.

men mitt råd til deg er å ringe føden om du er usikker:) de va veldig greie å snakke med. jeg utsatte det også litt før jeg bestemte meg for å ringe, men er gla djeg gjorde det. ble litt beroliget:)

Skrevet

Jeg er 34+1 i dag. så er jo en god stund igjen til termin. Men slimproppen gikk forrige uke og magen sank i helga. og har siste uka hatt en vanvittig merkelig følelse i kroppen. Jeg vet ikke om det har noe å si jeg :S er førstegangs og vet virkelig nada om hva som er normalt å ikke. i går hadde jeg to voldsomme kramper i mellomgulvet som gav seg igjen og i dag har jeg bare hatt strålinger ned i låra,mye kynnere og litt murringer i magen og ryggen. men strålingene kommer sikkert av bekkenet mitt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...