lillebie på`n igjen Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Noen av dere husker meg sikkert fra noen år tilbake:) Vi er tilbake og skal ha søskenforsøk i danmark, fra før har vi en liten IVF prins født desember 09 hyggelig å se at flere kjente nick har kommet i mål siden sist Jeg har spraystart i dag, men jeg er midt i en jobb prosess internt i bedriften min, får jeg ny jobb (avklart denne uken ) avbryter vi og forsøker spray oppstart neste måned istedet (jeg blir fryyyktelig hormonell og uvel av denne sprayen, greit å ha et klart hode i ny stilling lykke til med babylagingen alle sammen , ser frem til å bli "kjent" med dere:)
MK73 Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Hei, lillebie! Så fint å "se" deg igjen. Tenk at det snart er to år siden dere fikk gutten deres. Det er utrolig hvor fort tiden går... Ønsker dere all verdens lykke til med søskenforsøk, og håper det sitter på det første. Klem fra meg
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Hjelp så fort tiden går... Lykke til med søskenforsøk,jeg håper dere lykkes fort og greit ;-).
lure Skrevet 21. oktober 2011 #4 Skrevet 21. oktober 2011 Vi er også tilbake. Skal ringe inn neste mens, så da er det igang med spray igjen. Kanskje vi har en liten en i magen til jul? 16 måneder siden vi mistet lillemann i magen. Det har vært tøft men nå er vi tilbake..... tror jeg.
Håpefull38 Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 Hei Lillebie! Så hyggelig å se deg tilbake her til søskenforsøk! Er fortsatt her inne, men er nå endelig blitt gravid, og i tillegg med tvillinger:-) Er 8 uker på onsdag, men satser på at det går bra denne gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå