Gå til innhold

Noen som vil se om jeg får jente eller gutt? Og om når det kommer og eventuelt kommer før termin eller etter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får også opp jente, termin er jeg ikkeno flink på meg 14 kommer inn... så ikke når du har termin jeg så det får jeg se på når jeg trykker lagre her hehe. Men 14, 4, 24 eller 4 dager over - som regel når jeg ser på dato så er det noe med det bakersete tallet :-)

Oh, så rart.. for jeg spurte dere to for noen dager siden, og da sa dere gutt :P Hehe, men grunnen til at jeg spør nå er for å se om noen andre også kunne se det samme :P Men tusen takk forde :D

Annonse

Det synes jeg også iallefall når det er unisont :-) Sjekket den andre tråden for jeg kjente ikke igjen nicket ditt. Noen forklaring har jeg ikke på det, men en ting er sikkert; det er lurt å bruke samme tråden så det ikke blir forvirring blant oss som ser for vi tar inn forskjelige energier og ønsker, ikke for at vi skal se hva vi har sagt før for vi står for det vi sier, og vi kan ta feil :-)

Men for min del så heller jeg mer mot jente enn gutt nå, og det står jeg for, så kan du dytte opp denne tråden nærmere termin så får vi se hva man får opp da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...