raslende eggstokker Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Sist jeg var her inne er fem år siden, men nå er jeg endelig tilbake Vi har nå bestemt oss for å prøve på nummer tre Vi har fra før av barn på fem og tre år. Jeg hadde gitt opp håpet om at vi skulle prøve på en tredje (og siste) ettersom jeg sliter med helsen, og dette gjorde at mannen syntes to barn var nok. Heldigvis har han nå ombestemt seg, og jeg er i skyene!! Vi starter prøvingen i løpet av uken, og jeg er utålmodig allerede;-) Lykke til alle andre prøvere!
FrøkenLilje Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Hei, Så fint, det er så spennende med denne prøvefasen! Vi har ikke barn og prøver for første gang nå. Vi gleder oss begge og håper det går fint. Vi ønsker virkelig å bli foreldre - det må være utrolig stort! Ahh - en glede!
raslende eggstokker Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2011 Ja, det ER utrolig stort! Det er jo ekstra spennende første gangen, man aner jo ikke hva man går til. Når det er sagt så føler jeg meg like utålmodig og neste like spendt som første gang:-) Jeg liker den perioden på begynnelsen når vi har har en hemmelighet som bare vi vet om;-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå