Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en liten skjønn jente på 10 mnd som vi fikk via Haugesund avdeling. Og hadde verdens letteste svangerskap, ingen plager i det hele tatt, skuffende egentlig, gikk da egentlig å lurte på om det faktiske var tilfelle at jeg var gravid. Men etter 12 dager på overtid kom hun, og selv om vi måtte settes i gang, og faren for keisersnitt var visst stor ifølge alle personell etterpå, tok det ikke lang tid før jeg sa at "dette gjør jeg lett en gang til". 12 timer låg jeg før hun kom. MEN det jeg egentlig skulle si her, var jo at vi faktisk er gravid igjen !!! På egenhånd denne gangen, og helt uventet. Sist prøvde vi faktisk i 4 år før vi gikk til IVF, og nå har det altså gått 10 mnd!!! Jeg er på 6.uke, så det er enda tidlig, men krysser fingrer og tær. Så det kan lykkes på egenhånd av og til og. Men kanskje vi tenker formye og det påvirke alt, men det er søren meg ikke lett å la være å tenke heller. Men tenkte kanskje noen synes det var kjekt å høre om :) Ha en fin dag alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig kjekt for dere. Blir jo dobbel-bonus!

Har imidlertid to venninner med nesten identisk historie. Da de etter mange års forsøk på egenhånd, endelig fikk godkjent prøverør - ble de faktisk gravid før de ble satt igang på regime. Et vennepar av oss fikk tvillinger på IVF og 2 år senere en jente på naturlig vis!

Ja, det er håp i hengende snøre!! Men å "slappe av" er liksom ikke noe man bare kan bestemme seg for.

Siden jeg har barn fra før, og den gang ble gravid på første forsøk på egenhånd - trodde jeg at jeg var en fruktbarhetsgudinne som ble gravid bare noen sendte meg et litt spesielt blikk. Men denne gang måtte vi få hjelp etter flere år. Imidlertid satt spiren på første forsøk.

Lykke til alle prøvere!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...