Barn 4 :) Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 Har vert på invendig UL pga av at eg ha blødd litt.. gyn fant ingenting der inne :( so har nokk mista den har ett lite håp om att den fortsatt er der.. kansje den va so liten at han ikj såg den?? eller?? skal ta ny hcg bloprøve på torsdag so bli spennende og sjå om den har steget, i mellom tiden får eg venne meg til taken på at spiren min er vekk :( dåkke får ha lykke til videre jenter
Proppolf juni2012 Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Uff så leit å høre. Vi får klamre fast i et lite håp innen du har fått sjekket hcg nivået? Hvor langt var du ca på vei? Masse lykke til!
Barn 4 :) Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2011 6 veke! men eg kan ikj sjønne att eg ha mista heller for har jo ikj blødd soooo mykje likksom.. men enn blør vel kansje ikj so mykje so tili... takk
mammapusen Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har gjort akkurat det samme i dag:-( Fikk vondt i magen og begynte å blø i går kveld. Var på innvendig ultralyd i dag, han kunne ikke se noe, men sa at det var jo et liiiite håp om at det var for tidlig til å se hjertebank. Jeg er ca 7 uker på vei, tror jeg. Jeg mistet i mai og i juli også, men har blødd mye mindre denne gangen. Har ikke mye håp igjen denne gangen, tok en blodprøve i dag og skal ned å ta en ny på fredag, så får vi se. Lykke til, håper spirene våre bare gjemmer seg godt:-)
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 Uff, så trist å lese barn nr 3:)! Jeg blør selv, så vi går muligens hånd i hånd ut her fra
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 18. oktober 2011 #6 Skrevet 18. oktober 2011 Nei og nei, dette er ikke noe moro. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg aner enda ingenting. Jeg får vel neppe komme til ul i kveld heller, så det blir kanskje i morgen?
Barn 4 :) Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2011 ja kansje dei ha gjømt seg eller utenfor livmoren va gyn so sa at de kunne vere, men da må en vel uansett fjerne? triste saker ditte her har hatt menssmerte ei veke no, blødd sia søndag, ikj masse men litt..
Barn 4 :) Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2011 vi får tenke positivt på de.. at spiren ikj va frisk og at den da ikj ville komme til verden.. de kjem nye sjansa i årene framover :) men er veldig leit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå