Gå til innhold

ny og gravid :-)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg testet positivt før helgen, er drøyt 5 uker på vei nå. Har et barn fra før, som er tre år, og har prøvd på nummer to siden han var ett år. Ble gravid en gang, men det endte i MA. Er nå altså gravid igjen, og veldig spent. Har noen små blødninger innimellom, men ikke noe vondt. Håper så inderlig at det skal gå bra denne gangen, men kjenner på redselen for å miste igjen. Er forresten 41 år, men blir 42 i løpet av høsten.

Er vi mange såpass "modne" gravide her?

Fortsetter under...

Jeg er 37 år og venter nr 3. Er 7 uker på vei i dag. Hadde en MA i sommer og har tidligere hatt en Ex.u, og er både glad og veldig nervøs denne gangen. Håper sånn på at det går bra denne gangen! Men ekstra oppfølging er det dårlig med fra fastlegen sin side :-(

Lykke til og håper det går bra med deg også denne gang!

Hei! Jeg er 39. Har to barn fra før, og oppdaget for en times tid siden at jeg nå er gravid, antakelig like langt som deg. Det passer egentlig ikke så godt, og jeg hadde heller ikke tro på at ett ubeskyttet samleie ville ende slik, men altså like fruktbar som for ti år siden. Og artig blir det nok også, selv om jeg nå er mest i sjokk...

Lykke til du også, Florida11! Jeg er heller ikke superimponert over oppfølging fra fastlege, så tenker jeg bestiller meg en tidlig privat ul snart. Klarer ikke å slappe av helt, til tross for bra hcg-resultater, siden jeg har hatt småblødninger/blodig utflod hver dag i over to uker...

Tovah - hvordan går det? Så spennende, håper du er gravid! Jeg ble gravid med min første da jeg var 38, for fire år siden, og hadde et fantastisk svangerskap! Ja, fantastisk tid hele veien siden også, det blir bare bedre og bedre:-)

Nr3? - hvordan går det? Kan virkelig forstå at det oppleves som et sjokk, når det ikke er planlagt. Er nesten litt i sjokk selv jeg, vi hadde egentlig gitt opp... Men det blir nok fint, når du får vennet deg til tanken:-)

Tini44, takk for tipset om facebook-siden!

Annonse

Eg er 40 (snart 41) og ventar attpåklatten i slutten av mars. Har to jenter på 9 og 7 1/2 frå før, så det er omtrent som å byrja heilt på nytt. Hugsar nesten ingen ting frå før, dessutan har det vorte mykje "nytt" både når det gjeld "matreglar" og teknisk utvikling på knapt 8 år.

Lykke til :-)

• 3 uker senere...

Annonse

Gratulerer til alle der andre gravide også!

Her går det fortsatt bra, til tross for endel blødninger i starten. Har vært på UL og sett hjerteaktivitet:-)

Bare snaut to uker til uke 12 og senkede skuldre her! Er 10 + 2/3 nå.

Hvordan går det med dere andre?

Langbrok; jeg håper det snart er baby i magen din! Masse lykke til, både til deg, og alle dere andre som prøver å bli, eller er gravide!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...