Gå til innhold

kan noen hjelpe meg? Hvordan har dere opplevd smerter ved ex-u eller etter spontanabort??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Har følt meg gravid med menssmurringer og stikkinger i eggstokker og kvalme. Dette økte på, men fikk en menslignende blødning 5 dager før ikm. Har ikke testet positivt, siste test tatt i går. Skulle da ha vært 4+6. Men smertene i livmor/eggstokker øker på, samt mye murringer i bekken. Også fått diffuse smerter i magen, mest ve.side, men er trykkøm på hele nedre del av magen. Har noen av dere opplevd noe lignende etter å ha mistet tidlig eller ved ex-u? Har vært til legen, men hun ville ikke ta en GU før fredag, og mente dette ikke var typiske underlivssmerter...

Fortsetter under...

Hei Kjære deg.

Jeg hadde en Exu i mai, og der fikk jeg positiv test på IKM, og liten blødning dagen etter. Jeg hadde ikke noe særlig vont, men murringer og smådårlig, og blødde litt hver dag i 3 uker før det ble påvist Exu og eggleder ble fjernet. Siste dagene dvs ca uke 7 ble det mer smerter hos meg.

Uansett, ring til legen og krev en blodprøve for å sjekke om det er hcg i blodet, samt en urin prøve for sjekk om det er en UVI / blærekatarr og sånn test om det er en infeksjon i kroppen.

Lykke til, og føler med deg,

Godklem fra

Hei, SolsidenOppNed :)

Håper det går bra med deg etter du hadde ex-u, og at du snart er i lykkelige omstendigheter om du ikke allerede er det:)

Kan tyde på at jeg har en cyste på en eggstokk, men skal inn til innvendig ultralyd om ikke så lenge. De verste smertene har gitt seg,men har fortsatt en oppfyllingsfølelse i nedre del av magen og mye murringer i bekken og ømme pupper,samt kvalme.Ligner mye på da jeg var gravid sist, men har vært sterkere smerter og mere kvalme. Kjedelig og skal gå rundt og føle seg gravid og ikke være det. Testet negativt på hcg fredag og da skulle jeg ha vært 5+3 om jeg hadde vært gravid. Vi har ikke planlagt å få en baby til, men når jeg nå har hatt på følelsen av å være gravid vil jeg så gjerne ha nr 3. Mannen er ikke så villig, så han er i tenkeboksen. Tror ikke jeg klarer å overtale han, så er litt kjipt for tia..

Heia,

Takk for det HI, joda, det går bra, men merker jeg er blitt fryktelig utolmodig. Så jeg har sluttet å henge på Bli Gravid sidene, for der føler jeg meg gravid om jeg har mens eller ikke, hehe.

Cyste har jeg også hatt for endel årsiden, som sprakk. Veldig akutte smerter for min del. Så veldig bra at du blir sjekket ut. :-)

Skikkelig kjedelig å føle seg gravid ja, uten å være det. Husker det selv eter Exu var fjernet. Kroppen føltes gravid ut helt til første perioden etterpå.

Lykke til med UL, og håper alt går bra. Det gjør som oftest det til slutt.

Har bare et tips i forhold til mannen som ikke ønsker å hive seg på en til. Prøv å ikke mase, for oss hjalp det heller motsatt, hehe. Han fant plutselig ut av det selv etter at jeg sa: "Du er klar over at jeg ønsker meg en til. Hver gang du spør hva jeg ønsker meg til jul / bursdager / morsdager eller annet trenger du ikke spør, for inderst inne vet du nå hva jeg vil ha. Men jeg vil ikke ødelegge det vi har så derfor vil jeg ikke mase på deg lenger heller, og blir glad for alle andre gaver også". :-) 6 mnd etterpå var det han som truet meg til legen for å ta ut spiralen, uten mas eller triste hentydninger. Funket på min mann iallefal. :-)

Lykke , lykke til!

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...