Gå til innhold

Gave/oppmerksomhet til barneavdeling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille gutt ble tatt med hastekeisersnitt 1 mnd før termin, da han ikke hadde det bra i magen. Han var mindre enn han skulle vært i tilsvarende uke. Det hele var ganske dramatisk og det var på hengende håret at han klarte seg. Han kom seg heldigvis svært fort, og tok fort puppen, selv om han måtte sondemates lenge.

Vi har kommet oss hjem nå og han vokser i superfart, amminga går bare helt strålende! =)

Jeg synes dem som jobbet med ham på barneavdelinga var helt fantastiske, de var så flinke, og jeg setter så stor pris på den gode jobben de gjorde, at jeg har lyst å gi dem en liten oppmerksomhet nå i ettertid, men vet ikke helt hva. Er det noen som har forslag? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig tanke:-)

Hva med et bilde? Trenger jo ikke være så himla dyrt, men noe fint de kan henge opp for å pynte litt inne på avdelingen eller på "pauserommet"?

Om ikke annet kan du sende et kort hvor du takker dem. Det vil nok helt sikkert bli satt pris på. Vi takker i grunn altfor lite!

Skrevet

Vi kjøpte en blomst til dem som de satte på pauserommet. Tror de ble glade for det ;)

Skrevet

Blomster eller sjokolade/konfekt blir de sikkert veldig glade for :) Husk kort eller innrammet bilde med sønnen din på (om du i tillegg tar et ammebilde blir det ekstra tårer).

Om du strikker så er det mange prematur-avdelinger som trenger luer, votter, sokker og tepper til de aller minste barna (de får det med seg når de drar hjem) - sjekk om det kan være aktuelt for din avdeling. Kan kanskje være litt stress å få strikket noe nå, men det går jo an å utsette gaven noen måneder og evt få hjelp av venner og familie dersom du synes det er en strålende ide.

Skrevet

Ei jordmor jeg kjenner fortalte om en skikkelig kjip dag på jobb, en sånn der alt går på tverke, det er altfor mange pasienter som trenger hjelp, ingen av de nyfødte vil amme osv - og de er selvsagt for få på jobb. Midt i vakta kom ei dame som hadde født for et par mnd siden inn med en flott plante og takket for hjelpa hun hadde fått. Dét redda dagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...