1+1 blir 3 Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 I helga var mannen ute og kjøpte hvetevarmer til å varme i microen på clas ohlson til 199kr. Og den er bare helt fantastisk!!! Var sååå sliten i bekkenet etter å ha vært på farten hele formiddagen, vondt samme hva jeg gjorde, men opplevde full lindring med denne posen i korsryggen/over bekkenet bak. Heeelt fantastisk, den kommer jeg til å bruke masse i tiden fremover. Akkurat som om bekkensmertene smeltet bort, og hadde for første gang på lenge ei forholdsvis rolig natt uten for mye smerter!! Anbefales!!! (kan visst fryses også, for de som har effekt av kalde omslag)
LeMaRa Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Kan legge til et tips eller to til her Det ene er kaldt beslag mellom beina for de som opplever fyr og flamme i bekkenet der, slik som jeg... Fikk en slik Dorcas Ice Pack. Den blir ikke stivfrossen, men myk og veldig kald! Det lindrer en stund En annen ting jeg har erfart er slikt avlastingsbelte. Kjøpte Helly Hansen avlastingsbelte/bekkenbelte på nett, Fystikktorget Apotek eller noe.. (anbefaling fra jordmor). Det er kjempeherlig å stroppe på for støtte og oppstramming! Både bekken og korsrygg! Det skal være med på å stabilisere, også etter fødsel, så bekkenet fester seg igjen riktig. Bare pass på å få tak i stor nok størrelse. Jeg bestilte str L, 105 cm tror jeg(el om det var 100?). Kunne med fordel bestilt den et hakk større, men det går Det er mål på dem på siden. Lykke til med bekken og rygg alle gravide damer =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå