norskepigen Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 ... Bare synd de "punkterer"/går tilbake til normalen på et tidspunkt... :-P
dessi.med.nr2 Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Spørs om du vil være like fornøyd med dem når du er ferdig ammet bare utifra erfaring.
norskepigen Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2011 .. Var det jeg tenkte på når jeg nevnte punktering :-P Jeg har ellers ikke så mye å skryte av, så jeg (og sambo) får bare nyte disse få mnd..
Min første 2012 Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Samme her! Samboeren kommenterte i går at brystene mine nå er fyldigere og at de ser større ut (HURRA!). Har ellers ikke så store, så får glede meg over det mens jeg kan Hehe
***Curious*** Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Samme her Har gått opp en BH størrelse siste 10 dagene, og ikke sett samboer på 2 uker! Gleder meg til å møte han på torsdag ;D Fare for at denne BH'en må byttes ut i løpet av uka også om de fortsetter å vokse i dette tempoet HÆRLIG! D-cup here I come
norskepigen Skrevet 16. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2011 Hihi, la oss glede oss så lenge det varer :-P Kjæresten har plutselig blitt totalt opphengt i de "nye" puppene. Han blir nok skuffa når de plutselig punkterer :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå