Gå til innhold

Flere som ikke er særlig utolmodige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i dag 22 dager til termin med vårt 3. barn. Jeg kjenner at jeg virkelig setter pris på denne siste tiden, det er helt spesielt. I dag blir min siste dag på jobb på forhåpentligvis en ganske god stund.

Siden dette blir mitt siste svangerskap så må jeg rett og slett bare nyte det i fulle drag, til tross for småplager. Jeg er så redd at jeg skal få en reakjson på at jeg ikke skal være gravid mer etter at babyen er kommet. Flere som føler det slik?

Jeg gleder meg jo til å møte den lille, men han trenger ikke komme i dag liksom. Føler det er så mange som er ganske frustrerte på slutten, og helst vil føde en måned før tiden. Det er jo best for den lille at den får ligge de siste ukene og godgjør seg der inne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter min første, men er ikke så utålmodig som mange andre. Rett og slett fordi jeg sikkert gruer meg litt til fødsel. Gleder meg til å se den lille, men har enda ikke følt at det er den "rette" dagen å se han på... Huff ;(

Derimot har jeg bare 5 dager til termin, så snart må jeg vel få en litt mer gutsen ånd over meg :D

Kjenner ingen tegn til fødsel heller, ingen kynnere engang :( Så jeg håper jo heller ikke at jeg må gå langt over tida ... Så som du skjønner er det fler med deg som ikke er sæææærlig utålomodig :)

Skrevet

så snålt, d er akkurat som jeg skulle skrevet det over selv :-P jeg har 9 dager til termin, er inne til vekstestimering fordi han er en stor gutt, men føler ikke på meg at han kommer med det første heller. akkurat som jeg regner med at jeg må bli satt igang. lurer på om det påvirker hodet til å ikke føde hehe. gruer meg selvfølgelig til fødselen og alt som kommer etterpå. vet jo at det kommer til å ordne seg men tankene og følelsene er så rare liksom.. godt det er flere som har det som meg.

Skrevet

Enda er jeg ikke utålmodig, jeg har 1 måned til termin, og er beredt på å gå den... men selv om dette sannsynligvis er siste gang jeg er gravid og jeg har *masse* å ordne før mini kommer enda, så har jeg virkelig ikke lyst til å gå overtid denne gangen, så hvis termin kommer uten baby blir jeg nok ganske utålmodig, ja! Jeg gikk 13 dager over termin sist, og det frister ikke til gjentakelse.

Men håper jeg får kost meg masse den måneden som er igjen nå... må bare bli ferdig med jobb, så jeg kan forberede ting hjemme, kose meg med magen og med den vordende storesøster! :)

Skrevet

signerer deg skrømti på denne! 3 uker og 3 dager til termin, og har det ikke på noen måte travelt! Hun må gjerne bli der inni til termin. Gikk 11 dager over sist, og syntes ikke det var fælt på noen måte, bare slitsomt etter hvert å forberede seg på fødsel hele tiden...tenkte hver kveld jeg la meg at "i natt kommer jeg til å vokne av rier..." ; det skjedde aldri gitt, og jeg ble satt i gang til slutt pga lite fostervann.

Skrevet

Jeg har det heller ikke travelt :) Har 9 dager til termin, og koser meg virkelig. Fikk skryt fra jordmora i dag siden jeg er så avslappet. Hun er vel vant til at mange på denne tiden er lei og vil ha det overstått :) Jeg er ikke mentalt forberedt på at han kommer før termin, så jeg tenker ikke at han skal komme før 27.okt. Jeg har drømt at han kommer 3.nov, så jeg er veldig forberedt på novemberbarn :)

Skrevet

Her er jeg absolutt ikke klar for noen fødsel ennå. 3 uker igjen til termin.

Her fødte jeg dagen etter et fall forrige gang, gikk på snørra så det sang idag, så håper ikke det betyr fødsel. Han kan minst vente 3 uker, forrige gang var det litt under en uke igjen til termin.

Kjenner jeg er vettaskremt for fødsel, for nå vet jeg hvor grisevondt det er med rier, samtidig som at jeg hadde problemer med underlivet i flerfoldige måneder etterpå. Samtidig har jeg jo storebror jeg skal gjøre stas på nå før lillebror kommer, og litt energi som jeg trenger å hente inn før fødsel kan begynne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...