Gå til innhold

NatteAvvenning, tips, triks støttende ord og erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt bestemte jeg og min mann oss for att det er nok med natteamming, dattern vår er nesten 8måender og spiser 3 - 4 relativt store måltider på dagtid og bryst så ofte hun vil.

Om natten har hun frem til nå spist 4ganger, ja jeg syns dette har vært veldig slitsomt da jeg nesten ikke har sovet på 8måender.

Så i natt de to første gangene hun våknet roet faren hennes henne ned veldig fort og efektivt, jeg var overrasket over begge to! Nesten ingen gråt, ingen byssing bare litt rolig sang så ble klokken 4.00 hun skrek da til hun omsider sovnet på armen min 5.30, sov da til 6.30, sprut blid og fornøyd. Klokken 8.00 sovnet hun og sover enda (10.20)

Høres dette normalt ut? Skal vi bare fortsette ett par netter til med skriking? Det skjerer i hjertet, begge gråter og ingen søvn på noen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes hun var ganske så flink jeg:-) Hun kunne jo ha holdt det gående hele natten! Jeg har ingen problemer med å forstå at du begynner å bli sliten av å amme så ofte, så hold ut litt til og se hvordan det går. Kanskje vil du se en bedring allerede i natt!

Lykke til!!!

Skrevet

Det høres fint ut. Bare la pappaen prøve å roe, og går det ikke så må du vel amme da. Men 4 ganger mat på natta er for mye, skjønner godt at det må avvennes!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...