Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe.. ja, dissse samboerne er virkelig søte:)

Vi skulle i begravelse og jeg stod foran speilet for å finne noe jeg kunne ha på meg, var da rundt 26 uker på vei. Jeg har tatt på meg en kjole og ser oppgitt i speilet før jeg snur meg mot samboeren og sier " uff, jeg føler meg som en elefant" og da svarer han meg " neida søte deg, som en flodhest" :o hehe..

hehehe, hvor er liker knappen her når man trenger den ;)

Fikk plutselig spørsmål fra sambo her en dag da jeg sto på kjøkkenet og kokkelerte om at jeg hadde begynt med fast føde til knøttet allerede :P

Tittet ned og ser at jeg har en stripe med saus på magen i samme høyde som komfyren :P går vilt for seg når man skal røre saus så den ikke brenner seg ;)

Gjest Hippo ღ

haha, bytte nick? ;) Jeg kan være elefanten :P

Jeg stod å spiste en sjokoladebit mens jeg lagde middag en tid tilbake. Og da fikk jeg høre at jeg virkelig såg gravid ut.

Og jeg er veldig opptatt av kremer osv pga strekkmerker. Gjør det jeg kan hvertfall. Men det er bare et spørsmål om tid. Men uansett så sier han "du har fått noen på siden der, hehe". Men han måtte ro fælt når jeg sa de var fra tidligere ;)

Samboere kan være noen knupper å ha.

Begynte å klage over alle strekkmerkene jeg begynner å få (i tillegg til de jeg har fra før), og var på randen til å grine sier sambo til meg; "Jeg kommer til å elske deg uansett hvor mange merker du får). <3

Og når jeg avogtil er litt stiv og støl på kvelden og skal ut på do og tisse kommenterer han gangen min "Har du fått deg ny gåstil?". Har begynt å "vagge"..

24 + 6 i dag

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...