Gå til innhold

Hvor lenge igjen nå da jenter?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

34 dager igjen. Synes tiden bare flyr av gårde. hatt masse mensenmurringer og tak i ryggen i dag + masse kynnere. Så håper det er modning, å at han kommer rundt uke 37 :) klar for å hilse på vår lille prins nå <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To dager over termin her.

Ikke så veldig utålmodig, men håper at hun kommer snart nå, for hun er jo klar! ..og det er vi også.

Tenker mest på at hun skal være frisk og rask og at alt skal gå bra.

Skrevet

17 dager igjen. Føler tiden går litt raskere nå....

Skrevet

Jeg har 39 dager igjen. Føler det går veldig fort og kjenner at kroppen begynner å gjøre seg enda mer klar. Føles ut som han har fått hodet godt ned i bekken nå. Nå begynner det å bli vanskelig å få sove for livmoren strammer seg ofte og jeg kan omtrent bare ligge på ryggen, noe som jeg ikke liker :P Gleder meg til fødselen er over !

Skrevet

4 dager igjen idag, og er klar som et egg=) gikk 6 dager over forrige gang, håper jeg slipper det!

Skrevet

60 dager igjen her. Hodet ligger godt nede i bekkenet, men har ikke festa seg enda. Men jeg har ilinger nederst i magen titt og ofte fordi han presser på nedover, og jordmor kjente på kontroll idag at han ligger med hodet langt ned. Spent på om jeg føder før termin eller ikke. Men han må vente minst 5 uker før han kommer ut da.

Skrevet

12 dager igjen her :) er veldig spent på når det skjer...første gangen gikk jeg 14dager over og andre gangen var det tvillinger og de kom 3uker før...så kanskje det skjer akkurat på termin denne gangen da :P

Skrevet

Har 57 dager igjen, og er ikke ferdig med alt

Skal enna vaske alle baby klerene og vi skal male tak og vegger i stuen i neste uke, tiden gar fort na, skal pa ul pa mandag og er veldig spent pa hvor mye prinsessen min veier.

Skrevet

33 dager igjen og ikke så klar ennå gitt. Kroppen endrer seg, merker det, men håper han drøyer et par uker til :)

Skrevet

Jeg har 25 dager igjen.

Jeg bører på en liten utbryterdronning. Det føles som om ho prøver å bryte seg ut gjennom en lunge, eller noen ribb-bein.

Jeg håper at ho kommer noen dager før tida. Har ta dager igjen på jobb før jeg går ut i permisjon , det skal bli godt.

Her er alt klart til den lille. Klær er vasket, rom er oppusset og vasket og øvrige oppussing prosjekter er ferdig. Det eneste som gjenstår er en aldri så liten husvask og å pakke bagen........

jeg gleeeeder meg veeeeldig til å få hilse på denne jenta og bli kjent med hvem hun er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...