Gå til innhold

Hvor lenge igjen nå da jenter?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg 20 dager igjen nå :)

Føler meg faktisk veldig rar i dag. Har samme følelse som jeg ellers ville ha hatt når jeg har fått mensen. Litt uvell i mage og rygg.

Vet at jeg har hatt en rar natt, selv om jeg har sovet. hmm.. håper noe skjer snart :)

Hva med dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Begynner å nærme seg med stormskritt for deg nå da..

Jeg har 44 dager igjen. merker at kroppen har forandret seg de siste dagene, murringer i magen og mer smerter i symfysen. Kjenner at det trykker nedover, håper det er barnet som fester seg.

Lykke til videre!

Skrevet

Jeg har 22 dager igjen, så i morgen er jeg også fødeklar ;o) har selv hatt mye menslignende smerter de siste dagene, og natten har vært preget av lite søvn gitt. Blir spennende å se hvem her inne som føder først av oss som venter novemberbarn :)

Skrevet

40 dager igjen og endelig definert som høygravid her ;)

Deilig å ha nådd første milepæl på lenge, neste er fredag, for da er jeg uke 35 og kan begynne med modningsakupunktur,.. og deretter uke 37 for da kan fødselen bare komme når den vil for da går hjemmejordmor på vakt :)

Skrevet

21 dager igjen jeg og veldig fødeklar. Veldig kvalm og svimmel, sover ikke godt om natta. Kynnere og menssmerter , gleder meg virkelig til å bli ferdig.

Skrevet

Jeg har 22 dager. Det verste er at jeg føler det var i forgårs jeg var 40 dager, og dermed høygravid. Hvor i all verden blir tiden av? Himmel, med denne farten er jo babyen bitt konfirmant før jeg vet ordet av det!

Jeg er ikke helt klar til å føde enda, h*n kan godt bli inni en stund til...

Skrevet

53 dager igjen. Gleder meg til det skjer selv om det enda er en stund til. Nyter all tiden med gutten min som er 2 og et halvt før det blir en til.

Skrevet

10 dager igjen er! Nå kan det skje "når som helst";) - forrige mann kom 16 dager før tiden...

Skrevet

-5 dager nå..

Nå orker jeg ikke mer snart =P

Er stygt redd for at jeg ikke er spesielt moden, har ingen plager som kan tyde på at ting går rett veien der nede og det er så demotiverende!!

Skrevet

5 dager igjen her :) Krysser fingrende for de som er på overtid :))

Skrevet

I dag har jeg 31 dager igjen og det er akkurat en mnd til termin :)

Skrevet

Termin i morra, håper det skjer noe veldig snart - for nå er jeg leeeeeeeei! :)

Skrevet

27 dager igjen til termin! Gleder meg til jeg endelig får treffe vår lille prinsesse :) Gikk 5 dager over med forrigemann, så spørs om jeg ikke bør forvente overtid denne gangen også ;)

Skrevet

48 laange dager igjen her. er lei, kvalm og generelt i dårlig form. har ligget med ørebetennelse og forskjølelse i to uker...

Håper formen bedrer seg:)

Skrevet

30 dager igjen, og håper det ikke blir så mye mer enn det... synes jeg fortjener å slippe overtid denne gangen, hehe... det var laaange 13 dager sist! :) Heldigvis går tiden veldig fort enn så lenge, så plutselig er nok dagen her!

Skrevet

Jeg er 3 dager på overtid, men har tilbringet natten på føden med uregelmessige rier, fikk reise hjem på dagen i dag, men reiser snart tilbake for det er kun 6 minutter mellom hver rie :o Endelig er det min tur:) Gleder meg til å treffe prinsen min :D <3

Skrevet

54 dager igjen her, men synes ikke det er lenge siden jeg hadde 100dager igjen, så synes det går radig. Begynner å få det meste på plass, men solgte bilen på fredag, og har ennå ikke bestilt, eller bestemt oss for ny, så føler litt på tidspress der, men alt ordner seg:) så gjenstår jo bilstol, men stresser ikke med det siden vi ikke har bil heller nå;)

Vogga er pappa i full gang med å snekre, men ellers har det meste kommet i hus, klærne er vasket, og har bare småting å pusle med framover. Like greit, for kjenner at det begynner å bli mer og mer å bære på for bekkenet, og værre skal det bli...

Er i full sving med å gjøre unna de siste julegavene også, termin 11 desember, så satser ikke på masse traving i butikker i adventstida, da skal jeg heller være hjemme med magen og bake julebakst og kjenne på julestemninga! Gjett hvem som skal hamstre inn julebrus og marsipan??!! Gleder meg:)

Skrevet

32 dager igjen, og synes det går fort nå.. Prøver å ikkje tenke på fødselen, då eg kvir meg sånn, sikkert derfor eg føler dagene raser avgårde...:)

Skrevet

Lykke til Aurora06! Håper det går kjempebra for deg!

Her har jeg 20 dager igjen akkurat, og han kan få lov til å være der inne i 2 uker til. Men det spørs om han blir så lenge ettersom jeg gikk ordentlig på trynet her før idag! Falt på slutten av svangerskapet forrige gang, og var i fødsel et døgn etterpå. Ikkeno å anbefale da.. :-(

Håper jeg ikke setter igang denne gangen da.

Her holder jeg på med nedvask av hus, skulle gjerne brukt litt tid på babyting også? hm..

Skrevet

Har 28 dager i gjen.. ble sendt på sykehuse på fredag med blødning, trudde gutten min va klar for å komme ut... men det va han ikke, ble sendt heim i gjen i går.. har mens murring nede i magen og bak i kors ryggen... har fått de andre 2-3 uke før tiden, så håpe han også gjør det... e lei av å vente nu, synes tiden går så sakte....

Skrevet

11 dager igjen her. har gått med mensmurringer i rygg og mage i 2 uker nå. Slimproppen går litt etter litt (ekkelt) og kynnere og nedpress gjør meget vondt noen ganger. har 2 ganger trodd på natten at nå skjer det, men så sovner jeg igjen å våkner like gravid.. baah... vil gjerne bli ferdig i dag jeg.

Skrevet

12 dager til ul-termin her og hun kan godt komme nå for jeg er dritt lei av å være tung og uggen....savner kroppen min ( selv om den var langt fra perfekt )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...