vi3 Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 har passet på alt av kosthold, drikker rikelig med veske og har prøvd kjerringråd(generelt). Ringte fødeavd nå nettopp for å høre hva de anebefaler, Jm mente de på apoteket kunne veilede meg- da de var best til det Det er overhode ikke min erfaring ved dette svangerskapet. Uansett, hva skal/ kan jeg kjøpe? Mini-klyks, klyster, laktulose- hva? Føler jo at jeg bør gå på do snarest. Derimot er jeg også redd for å bruke avf middels som setter i gang fødsel med stormrier... All behjelpelige råd setter jeg pris på
Tuddeli Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Huff, det hørtes ikke noe gøy ut. Skjønner godt at du synes dette er kjipt. Hva med å prøve klyster og laktulose først? Det er ihvertfall ikke farlig. Og kommer det i gang da, er det jo greit. Husk å drikke masse vann også. Uansett ville jeg bare ønske deg lykke til!
eam Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Du skriver at du har prøvd en del kjerringråd, har du prøvd svisker. En venninne av meg kjøpte et glass sviskesaft beregnet for barn (sånn fra nestle e.l. som man kjøper i dagligvaren). Hun blandet glasset med en del vanlige svisker og kjørte alt i blender slik at det ble en tykk suppe. Dette hjalp iallefall godt for henne. Ellers ville jeg snakket med apotek eller lege om dette.
vi3 Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2011 Naturen ordnet vist opp selv Vel og merke spiste jeg byggrynsuppe til kvelds med svisker i går og havergrynsgrøt til frokost i dag Takk for råd jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå