Gå til innhold

Nei....3.SA siden mai????

mammapusen

Anbefalte innlegg

Hadde en SA i mai, så en ny SA i juli. Nå er/var jeg 7 uker på vei igjen. Plutselig i kveld fikk jeg ganske vondt i magen og begynte å blø. Har ikke vondt nå lengre og blødningen har avtatt, men har ikke så mye håp igjen etter de andre gangene:-( Må få meg en legetime i morgen. Tenkte første gangen at jaja det kan jo skje med alle. Andre gangen var det litt tøffere. Men nå tenker jeg at det er så urettferdig!!!! Orker ikke dette flere ganger........men har så lyst på en baby til.....sukk.

Fortsetter under...

Hei kjære deg, hvordan går det med deg? Var det nok en SA eller et falskt skudd? Håper virkelig det siste, det er så grusomt å miste...

Men dersom du har mistet 3 ganger finnes det et forum for oss om har gjort det: "habituell abort"-forumet. Dit flyttet jeg for noen uker siden, dessverre, og du hjertelig velkommen om du trenger det :)

Tusen takk for svar Solskinnsbolle:-)

Jeg vet ennå ikke hvordan det har gått. Skal ned på sykehuset å ta ny blodprøve kl 10.00 i morgen, så skal jeg ringe legen ett par timer senere å få svaret. Veldig spent!! Sier til meg selv at det har gått galt, tør ikke noe annet etter å ha mistet 2 ganger i sommer. Meeen, jeg er fremdeles veldig trøtt , superkvalm og må ennå opp å tisse om natta. Så derfor har jeg et liiite håp;-) Blødde mye mindre denne gangen enn de 2 andre gangene også. Det ga seg nesten med en gang, og de neste 2 dagene var det bare litt spor.

Var ikke klar over det forumet. Kommer nok innom der hvis det har gått gale veien. Trist å høre at du "må" være der.

Skal oppdatere her så fort jeg kan imorgen!

Å, hurra!!! Så utrolig godt å høre! Det skal jo være helt normalt å blø litt tidlig i svangerskapet, men når man har vært gjennom slikt som vi har, tror man jo med én gang det verste... Så flott at det ikke er SA denne gangen, da krysser vi fingrene for at det holder seg der inne i 9 mnd :) Lykke til på mandag!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...