Gå til innhold

Ilende, strålende smerter nedover benet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør utrolig vondt!! Benet svikter under meg. Noen som opplevd lignende? Er ikke bekkenløsning. Det er jeg nesten helt sikker på. Kommer kun når jeg står eller går, og veldig ofte når jeg kjenner han beveger seg. Kommer ofte samtidig som de der knivstikkene nedentil. Hatt dette mye siste dagene. Er i uke 38.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på akkurat samme måte, føles ikke noe godt gitt! Må med en gang krøke meg litt sammen, gjør det helt automatisk! Aner ikke hva det kommer av, jeg ..

Skrevet

Meg også. Plutselig kommer det ilinger. Ganske ubehaglig. Tror babyen innimellom treffer noen nerver. Ikke noe jeg er bekymret for, kun ubehagelig.

Skrevet

høres ut som en nerve som kommer i klem. har selv hatt dette når jeg samtidig har hatt prolaps i ryggen. når isjas nerven har kommet i klem, svikter benet og det iler/stråler. når man er gravid og da spesielt mot slutten kan det komme av den ekstra vekten fra fosteret, og at det klemmer av isjas nerven! Det er ikke farlig men veldig ubehaglig.

Skrevet

Takk for svar! Noen som vet noe man kan gjøre for å lindre det? Bortsett fra å ikke stå og gå..;-)

Skrevet

Jeg har også hatt (har) dette problemet. Dritvondt!! Det begynner i lysken på meg og iler nedover. Har faktisk skjedd et par ganger når jeg sitter på do også, hehe! Aner dog ikke hva vi kan gjøre med det.... Tror kanskje vi bare må leve med det til vi popper :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...