Hera_75 Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Er enten kvalm, eller fysen eller noe annet rart, bare ikke ordentlig sulten eller mett. Kan spise uante mengder mat, stopper fordi jeg vet at jeg har spist nok, ikke fordi jeg er mett. Hvis jeg er sulten, er jeg kvalm i stedet. Og må spise for å stille kvalmen.. må virkelig jobbe for å ikke bare stappe i meg altfor mye mat.. Noen andre som har det sånn?
Klem_entin Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 HELT enig. Skjønner ingenting av matlysten som vanligvis er veldig tydelig. Er kvalm, blir plutselig kjempe sulten og spiser og tror jeg aldri skal bli mett også blir jeg plutselig kvalm igjen. Gleder meg til å kose meg med mat igjen! (og spise blåmuggost... savner det skikkelig!)
lykkeliten1 Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 Ja, det er virkelig rart hvordan kroppen holder på om dagen. Jeg må sørge for ikke å bli sulten, for da blir jeg kvalm. Så det vil si at jeg har vært lite kvalm, for jeg spiser hele tiden. Nesten da.... Kan spise mange, mange brødskiver av grovt brød uten å kjenne meg skikkelig mett. ... Ja ja, mye rart... Blir kanskje litt bekymret for matinntaket mitt om dagen, men det roer seg kanskje litt etterhvert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå