Gå til innhold

Trenger råd, skal til nemda i morgen!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal til nemda i morgen pga senabort. Er i uke16+1 i dag. Jeg selv er veldig i tvil og føler egentlig for å beholde nuket mitt. Men mannen min er svært imot det, han mener vi ville ikke klare en til økonomisk sett,vi ha 3barn fra før. dette var en såkalt ulykke, eller bedre sagt vi var uforsiktig. Lurte nå på hvordan vill legene ser på det når jeg er så i tvill, må si jeg erredd å si mine sanne følser til det. Mannen min skal være med. Tror dere de vill godkjenne aborten? Er det lett å for det godkjennt i det heletatt når nuket er frisk? Å hva er det so skjer etter samtalen,hvordan utføres aborten, fødet man barnet?

Fortsetter under...

Fysj for en ekkel lesning!

Dere var uforsiktige, og derfor skal du ta livet av et lite barn? Og ja, det er et lite barn! Det har vært et foster siden uke 12, altså i EN mnd!

Og det fordi mannen vil det? Ærlig talt! Har aldri lest et innlegg som har provosert meg mer!

Till anonym: Herregud vad provocerad du borde bli i sverige då.. För där är det fri abort farm till v 18.. Hitta något annat att bli upprörd över än folks egna vilja?

Till trådstartare: Jag tycker du ska tänka över vad du vill och göra det som känns rätt för dig.. Förstår att du sitter i en jobbig sits där du hamnar mellan din man och ditt barn. Men i slutändan ska du faktiskt leva med det gör och bestämmer dig för! Så tänk efter och lycka till med vad du än bestämmer dig för! :)

Annonse

Hvordan gikk det, HI?

Håper i hvert fall at du var ærlig og fortalte hvordan du følte det. Husk at en evt abort er det kun du som kan bestemme og det er kun du som må ta følgene av en abort. Klarer du tanken på at mannen din skal være fornøyd med resultatet mens du skal sørge etter en avort du gjorde mot din vilje? Tror du at forholdet deres vil overleve en slik situasjon? Jeg har tatt abort før og det var et riktig valg, gjort av meg, men det var like vel ikke en lett prosess. Hadde jeg blitt presset av en mann jeg senere skulle være i et forhold med og føle meg ivaretatt og elsket av, hadde jeg ikke klart å fortsette forholdet, tvangsaborten ville kvalt alt jeg hadde av følelser og ødelagt forholdet. Spørs om det at han i det hele tatt hadde prøvd å presse meg hadde ødelagt forholdet uansett om jeg ikke hadde tatt abort.

Håper i hvert fall at det går bra med deg og at dere finner en løsning på problemet.

Klem fra Elisabeth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...