Gå til innhold

Når kommer energien tilbake??

Anbefalte innlegg

Sniker meg inn her fra 1.trimester. Jeg er konstant kvalm og har null energi! etter jobb ligger jeg rett ut på sofaen og er dårleg å trett. dette er mitt 3 svangerskap og det verste. huffff vurdere å gå til legen for å få noe kvalmestillende. Jeg er bare 9 uker og.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143691253-n%C3%A5r-kommer-energien-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos meg gav det meste av plager seg når jeg passerte 18 uker. Er i uke 23 nå, og føler meg skikkelig pigg stort sett hele tiden. Er selvfølgelig dager innimellom igjen som ikke er så bra, men heller være sliten og litt kvalm en dag i uken enn hver eneste dag :)

Annonse

har noe mer energi nå når kvalmen er bortimot borte, men fremdeles ikke på topp.. har egentlig nok med halvparten av normal arbeidstid på jobb.

sist var jeg over halvveis før energien var på topp igjen, men for å være ærelig tviler jeg på at energien kommer til å være helt på topp før etter fødselen en gang. men heldigvis har jeg dager hvor jeg har mer energi, og de blir utnytta (til kafebesøk, husarbeid og sånne ting..) og da de dagene hvos energien ikke er på topp i det hele tatt, de slapper jeg da av med på god samvittighet..

Dette er også mitt tredje svangerskap, og har aldri vært så dårlig som i dette svangerskapet!! Er nå 19 uker på vei, og energien- "den har jeg ikke sett.... Sukk. Så når du får din tilbake er jo vanskelig å vite, ønsker deg lykke til og håper du får litt mer energi etterhvert;)

huff, er vell sant som noen skriver her, er vell tyngre når jeg har to barn fra før og. vertfall når minste frøkena i huset på 18 mnd liker å teste mamma sine grenser med alt hun ikke vet hun har lov til. Har fått meg ei ukes sykemelding til å sove litt på, så håper det blir litt bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...