Tina-30 Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Litt nedtur og havne her igjen etter å ha vært på 1.trimester littegrann.. Fikk positiv gr test men begynte plutselig å blø skikkelig i uke 7.Nå har jeg blødd i 6 dager og er snart klar for å prøve igjen.Var jo bare pp2 da så skal ikke klage alt for mye;) denne gang kjører jeg på med Solvipect og magiske urter;) Lykke til alle sammen!
Hali Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Så utrolig trist. Hadde selv en SA forrige mandag (4+5) men selv om jeg ikke var langt på vei så var det utrolig trist. Sender deg en stor klem!! Det sies at man blir raskere gravid etter SA - får se om den teorien stemmer. Lykke til!!
Silja81 Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Det var trist Tina. Men nå vet du i hvert fall at du kan bli gravid. Hvis du har barn fra før så var det kanskje ingen nyhet da... Lykke til videre!
Tina-30 Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2011 Tusen takk alle sammen;) er jo veldig hyggelig her på ``bli gravid da`` Vi går en spennende tid i møte da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå