Gå til innhold

hjelpe meg. null energi og kvalm 24/7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som har null energi? jeg er kvalm hele dagen og har null energi. når jeg kommer hjem fra jobb må jeg ligge på sofaen resten av dagen, klarer ingenting. har så dårleg samvitighet for mine to små håpefulle, men håper dette går snart over. føles som jeg har en kraftig influensa hele tiden :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...akkurat det samme her :-( kvalm HELE dagen og sliten og trøtt...

Puuuh,..

Skrevet

Uff da. Vet hvordan du har det, jeg har det likt jeg også. :/ Jeg er heldigvis ikke på jobb nå, det hadde jeg aldri klart. Jeg er ikke så kvalmen at jeg spyr fra ca kl. 19.00 - 02.00, men resten av døgnet er det helt forferdelig. Minimalt med søvn på nettene, springer og spyr hele tiden.. Jeg var veldig kvalmen med de to andre barna også, men jeg kunne i min villeste fantasi ikke huske at det var så grusomt som dette - men det var det nok. Godt at vi glemmer slikt. ;)

Skrevet

Hvor langt er du på vei?

Jeg har hatt det sånn, vært skikkelig zoombie og ligget rett ut etter jobb.

0 ork til å ta med barna ut for å finne på ting så jeg har skikkelig dårlig samvittighet. Er nå 10 uker og det går litt bedre. Har i tillegg vært 50 % sykemeldt i 2 uker pga andre grunner så nå går det bedre.

Skrevet

Jg er 9 pluss 4 dager og har bare blitt verre og verre. Men hadde meg en lengre prat med sjefen min i dag som er mann og overaskende helt fantastisk. Jeg sku få sleppe fysisk arbeid i en periode og heller gjer litt andre ting. fekk ta meg små pauser når jeg hadde behov for det o.s.v. så får jeg krysse fingrene for at det snart går over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...