kasi2012 Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Har dere forslag til hva lillesøster kan hete når søsken heter Vegard og Sofie?
Andreaa Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Da ville jeg gått for noe i samme gate. Her er mine forslag. Sigrid Signe Ada Alvilde Anna Elida Gurine Hedda Johanna Katrine Oda Amalie Nora Marie Vilde
Mrs Smith Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Vegard og Sofie er to flotte navn:) Ville valgt et solid og stødig navn på søsken også - som f.eks. : Sara Selma Nora Kamilla Klara Maja Amalie Julie Sivert Sigurd Erlend Martin Håkon Gustav August Andreas
Frøken Ubesluttsom Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Mine forslag er: Cornelia og Kornelius To fine navn som passer godt til alle slags navn....
Giss Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 Vegard, Sofie og..... Amalie Siri Ellinor Anora Leonora Anna Lilly Miriam Helene Silje Elise
kasi2012 Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2011 Mange fine navn her... et av navnene som jeg er utrolig glad i er Amalie ( både min bestemor og min mann sin oldemor het det) ...eneste er at et vennepar av oss har en datter med det navnet... Og da blir vel det litt dumt... Mange av disse andre navnene er også allerede tatt...flere med gode forslag??
inimini Skrevet 20. oktober 2011 #8 Skrevet 20. oktober 2011 Amalie er et flott navn:) Andre forslag som jeg liker er: Lydia Emilie Eira Aurora Daniella Mikaela Lisa Molly Dorthea Marion Likte du noen av disse?
Mine2Små Skrevet 28. oktober 2011 #11 Skrevet 28. oktober 2011 Anna Amanda Alida Aina Aurora Angelica Benedicte Caroline Charlotte Elise Eline Emilie Erica Frida Gunhild Helene Hedda Hanne Henriette Hilde Ingrid Iselin Iris Ida Jenny Johanne Jorunn Julie/a Kaia Kaisa Karine Karen Linnea Lilly Lotte Maren Marie/a Mathilde Margit Merethe Maiken Marion Nora Nina Oline Olea Oda Rina Rikke Ronja Rebecca Runa Siren Sanne Susanne Synnøve Sunniva Silje Signe Sigrid Solveig Tonje Tiril Thea Tomine Veronika Viktoria Mange nydelige jentenavn, og de fleste passer til Vegard og Sofie Bare å velge og vrake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå