spireønske Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Ikke morro å få spm fra samboeren PLUTSELIG, Hva skal du med en unge, å hvorfor har du lyst på en ?? Litt domt spm å komme med nå når jeg allerede har gått uten p-piller i 3 år......... ;(((((((((
Ønskergjernesnart Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Ja d var jo ett rart sp.mål fra han, men trøst deg med det,at jeg tror flere mannfolk er slik... Tror ikke det er så mange verpesyke mannfolk,iallefall ikke når de kanskje er under 30 Samboeren min forsto heller ikke,men nå gjør han. vi prøver på nr 1 og har prøvd i over 4 år nå... Mistet i januar i SA,og i august sa han: tenk om det hadde gått bra,da hadde vi vært foreldre nå... Det var rart å høre han si det,så ønsket hans er større nå enn før. Men deler ikke alle tanker med han i prøvingen da... Det tar jeg ut her Frykt ikke,sett dere ned sammen og lag en liste over det positive med å få barn nå. Han snur nok ganske snart til å ville ha,men ikke mas for mye La tankene dine komme ut her,eller noe,så lar du mannen feks få fri fra babyprat Lykke til videre med babyprøvingen
spireønske Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2011 Takk for svar gått å høre att det er flere som har det sånn.. vi snakker egentli ikke så masse om baby, bare jeg som sier jeg vil ha å gleder meg til det skjer, men han vil jo selv ha... ble bare skikkeli såret når han sa det sånn som han gjorde, i å me att vi har prøvd så lenge å jeg ønsker så sterkt å bli gravid! Skal ikke være lett, mannfolk kan være noen idioter til tider... Tok igjenn på han ved å la vær å ha sex med han etterpå i dusjen hehehe.. Å nei, jeg kunne ikke blitt gravid da, siden jeg var ferdi med mensen for 2 dager siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå