Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over spå/horoskop i dag og ble veldig fristet til å skrive her..

Jeg er 11 dager over ikm nå, har gravidsymptomer, men seff bare negative tester... :/ Er det noen som kan se om det er noe på ferde? :) Født 040481

Videoannonse
Annonse
Skrevet

først kom det opp april, men rett etter, fikk jeg inn februar... saa tenker at grunnen til at jeg fikk april (før jeg aapna innlegget) var at det var din mnd...

saa jeg holder en knapp paa gravid i februar.. og at det kanskje bare er stress som gjør at du naa er iver ikm...

Skrevet

åja... ikke vært mye stress i det siste da, men da er det bare å vente da :) Takk for svar

Skrevet

blir du ikke litt stressa /oppspilt av at mensen ikke kommer heller,... det stresset jeg tenker paa... det indre stresset...

Skrevet

Jo.. jeg gjør jo litt det da. Prøver å slappe av og bare tenke at enten så kommer mensen snart eller så bør det komme to streker snart.. Men så har jeg så veldig vondt i korsryggen og megakvalm, så blir meget forvirra kan du si....

Skrevet

I mars... det kan vel ikke tilfeldigvis bety at jeg på det tidspuntet skal være gravid.. :) Eller pleier det som regel å bety at det er da graviditet blir oppdaget? Håper det er greit at jeg spør..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...