Gå til innhold

Hurra! Endelig min tur! Men...?

Anbefalte innlegg

Hurra! Endelig var jeg gravid :D

Tok test med ukesindikator i dag, og den viste 2-3, men når jeg var på do i stad så jeg at det var litt brun utflod i trusa. Ringte legevakta, og de ba meg ta det med ro idag. Så da var det bare å ringe jobben og si at jeg ikke kunne komme.

Bør jeg bekymre meg? Kan det være indikasjon på en SA?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143690506-hurra-endelig-min-tur-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer som gravid ;) Du kan nok få mange forskjellige svar på dette her inne. For min del begynnte det med litt brun utflod og en liten blødning som varte i 15 min. Alt var bra med lille. Har forstått at mange opplever dette rundt da de skulle hatt mens.

Om du får en blødning anbefaler jeg deg å ta en tur til legen og få målt hcg nivå med 3 dagers mellomrom. Masse lykke til ;p

Jeg hadde også en slik spotting første gang jeg var gravid. Jeg fikk helt hetta! Men for min del var det ikke noe. Jeg hadde flere blødninger under svangerskapet. Det gikk helt bra, er vist ikke unormalt. Nå er snuppa 16 måneder og sjarmerer mamma og pappa flere ganger om dagen! Vi har begynt på nytt nå og jeg tror nå at jeg har hatt en SA, jeg føler meg ikke gravid lengre og blødningen var som vanlig mens. Vært hos legen og målt hcg i dag og venter på å høre fra legen om et pr dager.

Hvis du er urolig så be om hcg, hvis ikke så er det bare å slappe av og ta tiden til hjelp! Går nok så bra så!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...