Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er trett, uggen, småkvalm, oppblåst i magen, treg i tarmene, konstant tissetrengt, nedfor, glad, trist, glad, sulten, kvalm, rar i magen, ondt i ryggen.....også er jeg bare 12 uker på vei....

Syns ikke det er noe koselig å være gravid av og til.....

Når kommer overskuddet og matlysten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt kan fortsette ut graviditeten ;)

Men det er vel vanligst at når de første 12-13 ukene er over så blir alt mye bedre :)

Spesielt det med å være trøtt og kvalm.

Håper det gir seg, men jeg synes ikke graviditet er en dans på roser ;)

Skrevet

Jeg er 18 uker og fremdeles trett. Er ikke fult så uggen og kvalm, men det hender. Sinnsstemningen min er som regel dårlig.

Matlysten er normal, og jeg klarer å kose meg med et glass brus i helgene (eller når jeg holder på å sovne på jobb) men blir mye fortere mettet på sukker enn til vanlig.

Dette er mitt 3. svangerskap og jeg synes heller ikke det er noe kos.

Ser bare fram til å bli ferdig...

HELDIGVIS så er det ikke alle som har det slik som meg. Noen har det helt fantastisk mens noen har det mye verre.

Du må nesten bare ta en dag om gangen og se hvordan dette svangerskapet virker inn på din kropp..

Skrevet

Hadde det som deg de første 16 ukene. Deretter hadde jeg 2 måneder med mer energi, og følte meg mye bedre.

Fra uke 24 dukket det opp andre problemer som gjorde svangerskapet slitsomt, - som kvalme, bekkenløsning, kynnere, hemeorider, dehydrering...

Så jeg anbefaler deg å virkelig nyte den tiden mellom første og tredje trimester, når kvalmen og trettheten "forhåpentligvis" har gitt seg!!!

Skrevet

Følte meg slik jeg og fram til uke 15, da kom gleden og vere gravid igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...