Gå til innhold

Da pakker vi bagen, å reiser til oslo!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå nærmer det seg med stormskritt syns jeg... Ny BP i morgen tidlig samt UL time litt senere på dagen. De gjorde regning med uttak på torsdag og innsetting på lørdag.

Har i dag vært til legen min på ny å fått sykemelding ut uken pga kraftige bivirkninger etter oppstart av sprøyten. Neste uke er det tilbake på jobb tror jeg, ikke at jeg vil... Kunne godt ha tenkt meg den første uka i ro etter innsetting. Men men... Skal bytte fastlege så jeg får ny etter 1 nov.

Begynner på Crirone samme dag som uttaket, å skal vist gå på den frem til uke 12 i svangerskapet.

Tvi tvi til alle dere andre som skal i gang og er i gang ;-) Neste år satser vi på at vi har en liten en i armene ;-)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare lurer på hvorfor du skal gå på crirone så lenge? Og så ønsker jeg deg masse lykke til:-)

Hvor er det du går til behandling?

Skrevet

Grunnen til at jeg skal gå så lenge er pga at hver gang jeg sluttet på det så mistet jeg. Så de vil jeg skal gå opp til uke 12 denne gang. Det var noe i den dur de momlet på i hvertfall .... hihihi...

Går til Riksen, første forsøk her, har ett forsøk i Tromsø tidligere .

Takk takk :)

Skrevet

Lykke lykke til! :)

Skrevet

Skjønner.... ny i dette her, så bare lurer. Egentlig er det utrolig mange spørsmål som svirrer rundt!!!

Da håper jeg det går bra for deg/dere denne gangen:-) Krysser fingrene!

Skrevet

Lykke til :-)

Vanlig prosedyre på riksen at man går på Crinone til uke 10.

Skrevet

I dag fikk jeg ny beskjed, nå skulle jeg bare gå på Crinone i 15 dager i stede, men måtte uansett forhøre meg med legen siden han hadde nevnt 12 uker! Så da får vi vel vite svaret på torsdagen :)

Skrevet

Lillie Vanillie, er ikke vanlig å gå til uke 10 ved FRYSEFORSØK? Kan ikke tenke meg at riksen lar alle gå på progesteron så lenge ved ferskforsøkene også.

Skrevet

Jeg har også fått beskjed om 15 dager... men er usikker på om jeg burde gå på det lengre. Har hatt 3 SA fra jan-juni, og tror det kan være fordi ikke egget har festet seg. Progesteron er vel med å gjøre slike at egget sester seg? Og jeg har lite progesteron... hmmmm.

får høre med lege torsdag når vi forhåpentligvis skal sette inn:-)

Skrevet

Kanskje det bare er ved fryseforsøk? Jeg har bare hatt ett (negativt) ferskforsøk, og det er nesten et år siden, så det er mulig jeg husker helt feil og at jeg skulle sluttet tidlig på Crinone uansett. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...