Hjerteskatten<3 Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Er litt spent på resten av svangerskapet jeg,har ti uker igjen nå, sliter med vond rygg og søvnløshet Føler meg også litt deppa for tida, trives ikke her vi bor, å jeg håper SÅ på å få flytte snart.. Noen som ser noe positivt rundt meg, som kan løfte meg litt opp? Og så lurer jeg selvfølgelig på fødselen da, når tror dere det skjer, og hvordan blir den? Min menstermin og 3D er 23.12 og UL er 29.12 260188
stratosen_er mamma_ Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 så morro;) før jeg leste tenkte jeg at dere fikk en gledelig overraskelse til jul og da kan jo det se ut som det er babyen som kommer i juletider....tror den kommer et sted mellom menstermin og UL-termin...får ikke opp noe eksagt dato men 24 og 25 kommer sterkest... Kjenner at du er trøtt og sliten...men tror det vil rette seg litt om et par uker...prøv å kjenne etter hva som tapper deg for energi og prøv å gjøre noe med det...(er nok hovedsaklig det at du mistrives som gjør d, men det kan også vere andre ting og viss du tenker at dere prøver jo å gjøre noe med d så får du gjøre d beste utav der dere bor inntil videre...) For meg ser d ut som dere flytter mer mot våren...får sterkest opp april her...vet d høres lenge ut til men d klarer du.. føler også at det er en person rundt deg som tapper deg for energi,prøv å holde deg litt borte fra vedkomende og ver heller sammen med sånne som gir deg mere energi ) og gjør ting du liker!!det vil lysne...ser at resten av oktober også blir tung men at om en mnd tid så er alt bedre..og da er d jo heller ikke så lenge igjen )) om du gidder se på meg? lurer på hva som vil skje på jobben fremover...to av lederene har sagt opp og jeg er spent på de som kommer etterpå.....og så litt økonomi på oss og ellers om du ser når neste barn kommer og kjønn og antall barn påmeg tilsammen jeg er f.13.04.83 Klem
ønsker * magetroll <3 Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 hei jeg får opp sterkt 26 des så spørs om det er dagen ellers så fikk jeg opp en positiv glede som du vil utstråle nå snart, så spørs om det ikke blir noe flytting snart ser ikke noe før jul, men rett etter jul vil det skje no der ser du noe på meg? graviditet? kjenner det er noe som skjer her nede, 2 uker på overtid med tr, masse rommestrening, stikkninger og vondter rundt livmor og eggstokkene, men negative tester.. fikk el slim igjen sist uke, så spørs om det ikke er en veldig forsinka el 210488
Stars23 Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 får ikke opp flytting før jul, men rundt februar/mars Når det kommer til fødsel får jeg opp 26 og 27 des. Hva får du opp på meg? noe spennende? 04.06.91
Hjerteskatten<3 Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2011 Hei Stratosen, å takk for oppmuntrende svar:) Håper tiden framover nå går fort, å at det går som du sier! Hmm er litt usikker på det første spørsmålet ditt, får opp en mann og en dame her, men er veldig usikker. Føler ganske forskjellige personligheter, den ene kan være veldig skarp,direkte og selvsikker, mens den andre er litt motsatt føler jeg, en du vil trives veldig godt med. Ser også at du kan bli veldig sliten her, å at du trenger hvile, du må høre på kroppen din:) Får opp god økonomi på dere framover, dere vil ha mange muligheter, og jeg ser suksess på deg. Ser du er flink i forhold til ledelse;-) Neste barn tror jeg kommer i 2013, en jente, får fire barn på deg tilsammen ;-)
Hjerteskatten<3 Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2011 Spennende tyrjente, håper jeg ikke går lenge over altså;-) Høres veldig fint ut. Jeg mener jeg alltid har fått opp graviditet på deg nå på høsten/vinteren? Jeg står fortsatt på det, men er ikke helt sikker på denne mnd? Desember er en kjempe fin mnd for dere, her ser jeg dere som lykkelige og en feiring ligger også her! Tror du får en fin julegave, iform av graviditet:) Eller får jeg også opp februar og mars på deg, men det er desember som skiller seg ut best! Meeen, håper jeg tar feil da, å at du er gravid nuh! Men uansett, så er det jo ikke lenge til:) Masse lykke til:-)
Hjerteskatten<3 Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2011 2010 baby : takk for svar :-) Får opp resten av oktober og begynnelsen av november som en litt travel mnd for deg. Det er mye som skjer, å du kan motta nyheter og det er endinger på vei. Ting vil skje fort. Virker som du ønsker en ending av et eller annet, du vil i en ny retning liksom? Korta sier at du skal slå til, å gå etter det du vil. Dersom du er prøver, så får jeg opp gode sjanser for å bli gravid i januar. Får også opp en kvinne nær deg som vil vise deg masse kjærlighet, å som du burde tilbringe masse tid med. Lykke til:)
Hjerteskatten<3 Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 19. oktober 2011 Dytter litt, hvis dere ikke har sett jeg har svart:)
Stars23 Skrevet 19. oktober 2011 #9 Skrevet 19. oktober 2011 skal gjør som korta sier, og ja jeg ønsker en ending på noe og det skal det bli om en stund Prøver ikke på barn nå, men hadde jeg ikke hatt dette som stopper/hindrer meg så hadde jeg vært prøver igjen:) har en liten datter som er 7 mnd, så får nyte tiden med henne i menst Hmm en kvinne som har mye kjærlighet å gi, lurer på hvem dette kan være Tusen takk Babyen vår <3
Hjerteskatten<3 Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #10 Skrevet 19. oktober 2011 Bare hyggelig, å selv takk ;-)
stratosen_er mamma_ Skrevet 19. oktober 2011 #11 Skrevet 19. oktober 2011 takk for svar babyen vår ja jeg tror jeg er flink til ledelse men alle kan bli bedre...blir veldig spennende å se hvem som blir nye ledere fordi jeg må samarbeide med dem, så d er jo litt greit å kunne komme litt godt overens...håper du har rett i at d kommer ei jente neste gang...hadde tenkt å vente med at hun skal komme til 2014 for da skal eldstemann begynne på skolen men d blir spennende å se jeg tror også d blir 3 eller 4 barn her takk for at du tok deg tid!! klem
Hjerteskatten<3 Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #12 Skrevet 19. oktober 2011 Bare hyggelig:) Jeg håper du blir fornøyd med de nye lederne, å jeg har veldig stor tro på at neste barn er ei jente, og fire barn blir det nok ja! hehe. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå