Gå til innhold

Gravid igjen? :-S

Smila79

Anbefalte innlegg

Hadde en SA med blødningsdag 27/9 - blødde i ca 10 dager. To dager etter siste blødningsdag hadde vi samleie den 8. okt og 10. okt. eggløsningen skulle ifølge kalenderen være 11. okt. Nå kan det være det er litt usikkert med el. pga SA'en.

Tok en gravidtest nå i dag.. vet det egentlig er alt for tidelig for mensen skal i følge kalenderen være om en uke.. men klarte ikke vente. Den viser at jeg er gravid med 1-2 uker ( 3-4 uker)

Etter vi hadde samleie kjente jeg den godfølelsen da jeg ble gravid med nr 1 og den gangen jeg mistet.. Har hatt metallsmak i munn forrige uke ( trodde det var pga forkjølelsen).

Er veldig trøtt og slapp..

Hva er sansynligheten for at jeg er gravid igjen allerede? Er det HCG fra SA'en som henger igjen eller kan jeg faktisk være gravid? Hva tror dere???

Må også si at jeg ble veldig fort gravid med nr 1 og den gangen jeg mistet.. ;)

Fortsetter under...

Hei! Jeg kan ikke utpeke meg som noen ekspert på dette..:) Men, hvor langt var du på vei da du mistet? Om du var endel uker (feks. 10) så er det kanskje større sjanse for at det er hcg som henger igjen, enn dersom du var "bare" 5-6 uker da da du mistet... Da jeg hadde SA i august var jeg ca 6 uker på vei, jeg testet da negativt bare få dager etter jeg hadde begynt å blø... Men, dette kan vel kanskje være individuelt..

Krysser fingre for at du er gravid igjen:)

Hei smila, jeg også hadde en sa for nesten 4 uker siden. Var da straks 5 uker på vei og jeg blødde som en helt vanlig mens! Testet negativ noen dager etterpå og ca halvannen uke etter siste blødningsdag teste jeg positiv el test. Idag hadde jeg en sterk positiv graviditetstest og gleder meg til baby til sommeren. Det går ann. Dessuten kan en sjapp tur til legen løse mysteriet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...