*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg fikk litt panikk istad. De sa at det skulle komme inn Pregnyl i uke 41. Så sa de at den ikke kommer før uke 46!! Og jeg trenger den til helga mest sannsynlig. Så tok jeg en telefon til Apoteket mitt å der var det en hyggelig ansatt som klarte å lete opp en til meg,og de skulle sende den med en gang :) Ble så letta Tenkte at nå var dette forsøket ødelagt!
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Åååå, så heldig du er!!! Vi skal også ha det, og fikk samme beskjed -og ingen har sporet opp noe til oss. Vi må nok mase litt mer................ Lykke til med forsøket!
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2011 Har akkurat vært å henten den Ja dere må bare mase!! De fant to pakker til meg i Sandnes i Rogaland. Lykke til med forsøket du også. Hvor langt er du i forsøket osv?
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg sprayer, oppstart sprøyter om en uke og uttak uke 45. VELDIG spent, forrige forsøk ble så mislykket at det endte i en mislykket aih. Så håper og tror på bedre tider nå! Du er nok litt lenger fremme enn meg, så du får ha ekstra masse lykke til! Nå får jeg ringe apoteket... HMM....
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2011 Dumt spm,men hva er aih? Jeg mistet på mitt 2 forsøk,i uke 6 Så jeg trøster meg med at jeg vet at jeg kan bli gravid!! Tusen takk for det Håper du får tak i medisiner! Tvi tvi. Lykke til med sprøyter og alt det som hører til!
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 18. oktober 2011 #6 Skrevet 18. oktober 2011 aih = inseminering. Jeg modnet kun et egg, så de ville ikke gjennomføre ivf. Så trist, men allikevel så godt å vite at dere kan! Vi er uforklarlig barnløse, så vi håper og tror vi skal få det til en gang.. Takk for lykkeønsket Ha en fin dag videre!
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2011 Oki, ikke alltid det går som enn ønsker her i livet! Stå på En dag så lykkes vi :) Ha en fin dag du også
MK73 Skrevet 18. oktober 2011 #8 Skrevet 18. oktober 2011 Snakk med klinikkene deres - dere kan helt sikkert bruke Ovitrelle i stedet.
dincene Skrevet 18. oktober 2011 #9 Skrevet 18. oktober 2011 Når jeg skulle ha, så var det bare å ta ut ovitrelle siden det var tomt i hele landet fikk jeg svar. Og var ingen problem. Den virker jo likedans og er mye enklere siden den er ferdigfult og sprøyten er litt kortere også. Så jeg var fornøyd med det jeg fikk
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 18. oktober 2011 #10 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg brukte ovitrelle sist, men denne gangen vil de at jeg skal ta flere doser pregnyl -så kanskje forsøket blir litt mer vellykket denne gangen. Så jeg håper det er mulig å få tak i det et sted.... Hvis ikke må det bli ovitrelle igjen.... Kanskje de har pregnyl på andre siden av grensa, noen tanker om det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå