Gå til innhold

oioioi....skummelt...legen i morgen =)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Trenger noen som kan gi meg råd og dele erfaringer med meg...

Skal somsagt til legen i morgen..mistenker jeg er gravid =)

Ømme pupper som står rett ut, mensmurringer og mensen 8 dager på overtid....

Har vært sammen med kjæresten i ca ett år. Vi her kjent hverandre siden 99/2000, og surret litt frem og tilbake mange ganger, uten at det ble noe skikkelig forhold før i fjor. Da gjorde vi det slutt med daværende kjærester/ samboere og startet på nytt sammen. Han er virkelig mannen i mitt liv. Har tenkt på han gjennom to lange forhold og ønsket meg han hele tiden. -og han er mer fantastisk enn jeg hadde forventet =)

Hva tenker dere? Er det for tidlig å få barn når man ikke har vært sammen lenger? Det skal her nevnes at vi er 30 og 31 år, og mener tiden er inne mht alder. Vi har selvsagt også lyst på barn, og barn sammen. (det var forsåvidt HAN som begynte å snakke om barn her i sommer).

Det som bekymrer meg mest er sjalusien min...eller frykten for at han skal bli rastløs og lei og "fly på bygda"....

Kjæresten min har levd livet.. i mange år var det jobb i uka, hore rundt og feste i helgene som var tingen. Tror ikke det er å overdrive å påstå at han har hatt 150 sexpartnere opp gjennom årene..

Treffer stadig på noen av dem, og det går greit, men kjenner jeg blir varm og sint... Greit at alle har en fortid og det får man ikke gjort noe med (jeg har en fortid også, men ikke på DEN måten og mengden som han). Han har også en jobb som innebærer mye reising, og kom ikke å fortell meg at han ikke har hatt noen feltkoner rundt i dette langstrakte landet. Jeg vet også at han har vært mye utro i tidligere forhold.

Han SIER han er ferdig med det ville livet, og at han for alt i verden ikke vil såre meg, det er oss nå, og det er meg han vil dele livet med. Han virker oppriktig, og jeg tror på han, men tillatre meg ikke å være så naiv at jeg stoler BLINDT på det han sier. jeg skal innrømme å ha saumfart facebook siden hans når han har gllemt å logge av, sjekket telefonen av og til osv...(jada, det er drit dårlig gjort, lavmål osv, men sånn er det nå engang.) Jeg har pr dd ikke funnet noe som tyder på at han har vært utro mot meg, heldigvis.

(Han sier: "alt kan ordnes opp i untatt utroskap", "Utroskap er lov om man ikke får seg noe hjemme"...greit nok DET men...

Jeg tenker også på når jeg (hvis jeg er gravid da) legger på meg, får mage, blir usexy som bare det....om han kommer til å finne seg ei som er sprek og slank...og kose seg med henne mens jag velter rundt hjemme i min hormon-verden...og hva med etter svangerskapet når jeg sitter der med mørke ringer under øynene, revnet fra A-Å, bleik, hengemage og sikkert ei enorm rumpe uten ork eller energi til å ta fatt på treningen..Og midt oppi det hele kan manikke ha sex på månedsvis pga at man revnet så jævlig under fødselen...

Uten å skryte så er jeg pr dd en attraktiv jente. Slank, store pupper, helt ok. Er så redd for å miste det....og dermed han... Vi har snakket om det, og han sier at jeg ikke må tenke sånn, men det er jo et faktum at man blir skjelden sprekere etter en graviditet...

Noen som har hatt det sånn/ hatt sånne tanker? Hvordan gikk det?

Åsså har jeg en hest.

Hor lenge kan man ri? ut over i graviditeten?

-Og en annen ting....Er litt redd for å fortelle om en eventuell graviditet til foreldrene mine....de syns nok vi burde vært sammen lengre osv...Syns også det blir USANNSYNLIG pinlig....vet ikke hvorfor, men.. noen triks der?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...