Gå til innhold

når pakker dere fødebagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 30+2 så er litt for tidlig her, men hva med dere andre?

husker ikke når jeg pakka sist gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderer å pakke den i dag kanskje?!

Har 21 dager igjen, og regnes vell som fødeklar da. Men jm sier at det ikke er mye tro i at jeg går til termin siden jeg har veldig liten mage og den er sunket såpass mye. Godt å ha det klart iallefall :)

Må vell pakke en litn bag som vesla skal ha med til mormor også :)

Sist pakket jeg fødebagen 5 uker før termin.. jeg gikk 6 dager over :P

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Med førstemann ble jeg lagt inn på sykehuset i uke 31, fordi de trodde fødselen startet. Heldigvis fikk jeg dra hjem igjen etter to dager, men det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å pakke baggen!

Hun jeg delte rom med var også i uke 31, og hun fikk beskjeden om at hun måtte bli der til barnet kom. Hørte på telefonsamtalene hun hadde med mannen sin (ikke så lett å unngå når man har dobbeltrom), og de styra noe så inmari med hva han skulle ta med. Og når han kom var stort sett alt feil... hehe;)

Derfor tenker jeg at det er greit å ha den i boks ganske tidlig, så får man heller ta litt ut og inn av den i noen uker:)

Skrevet

Pakk snart :) Jeg hadde fryktelig god tid sist. Men endte med keisersnitt etter en kontroll og rakk ikke hjem først. Var i uke 35.

Og det er ikke like festlig hva pappan pakker, fordi om vi lo veldig mye på sykehuset. Han hadde jo tatt med klær i fra haugen, passer kanskje en del mnd etter fødsel, ikke dagen etter. hehe

Å begrepe litt gode underbukser er tydeligvis ikke lett å forstå for en nybakt far i ammetåka, hihi.

Skrevet

Jeg er 36+5 idag, og er godt i gang med den:) Skal bare kjøpe joggebukse, hettejakke, ammebh og noen diverse kremer, så er den ferdig:) Permisjonen har startet, tjuvstartet litt, så nå skal jeg bare kose meg med resten av forberedelsene :)

Skrevet

Jeg har 1uke igjen til termin, og har fortsatt ikke pakka noen bag ;) Jeg og samboeren snakka faktisk om det i dag, typisk oss å pakke i siste liten.........sånn er vi når vi skal ut og reise også ;)

Skrevet

Jeg lurer på å begynne snart =) Er bare 33 uker, men de to andre kom tidlig og kjapt så jeg vil være klar (ihvertfall med bagen)

Må opp på loftet en tur å hente ned den lille trillekofferten forresten.. de små bagene våre er ødelagt alle sammen, har bare koffert og en DIGER bag igjen....

Greit å ha den stående bare, den er jo ikke i veien.... =) =) =)

Skrevet

Har planlagt ks en uke før termin og blir sikkert å pakke baggen dagen før vi drar på sykehuset. Om fødselen starter før det så får jeg sikkert tid til å kaste noe ned i en bag. Og om det ikke blir tid, vil nok mannen i huset klare å få noe klær med på sykehuset etter fødselen.

Skrevet

Tidligst når permisjonen starter, men kjenner jeg meg selv rett pakker jeg alltid i siste liten, og siden jeg fødte 2 uker på overtid sist, så har jeg ikke troa på for tidlig fødsel. I så fall blir mannen instruert, og det kan gjøres mange ganger om han tar med noe feil, for vi bor rett ved sykehuset. Dessuten håper jeg å dra raskt hjem denne gangen om det ikke blir komplikasjoner av noe slag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...