Gå til innhold

slimproppen har gått!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så utrolig spennende! Blir morsomt å se hvem av oss som kommer først i mål. Slimproppen min gikk for hele 15 dager siden og jeg har hatt regelmessige rier i hele 18 dager. Menstermin var på torsdag, mens ul-termin er førstkommende fredag... Kjenner at det er litt mer nedpress og vondere rier i dag, men jeg har trodd at gutten skulle komme hver dag de siste 18 dagene så jeg gidder ikke å ha noen store forhåpninger. Jeg er uansett glad poden ikke kom i løpet av helga siden mannen skulle på jobbfest (med en 6-pack clausthaler!!!!) og jordmor skulle på en bursdag fra lørdag til søndag som var 2,5 timer biltur unna...! Men nå er begge hjemme igjen og JEG ER KLAR SOM ET EGG!!!

Ja, jeg sitter no her å ruger enda jeg :P...nå er det 10dager siden slimproppen gikk, og det er 4 dager igjen til termin, hadde også 4cm åpning når eg var på kontroll på mandag!!! Babyen ligger veldig langt nede i bekkenet og har begynt å snu seg med nesen ned den veien hun ska ut, så visst ikke det skjer noe snart så begynner jeg å lure på om hun ikke vil ut :P Lykke til nuunu Håper du gir oss en lyd når du har født :)

Annonse

Jeg ruger også fortsatt, men skal gi lyd når babyen er ute :-)

Jeg hadde menstermin forrige torsdag og har ul-termin i dag. Har prøvd litt forskjellige kjerringråd, men fortsatt bare kynnere. Babyen ligger med hodet ned, men det er ikke festet enda. Jeg ser fortsatt for meg at det kan gå litt tid før denne poden har tenkt seg ut jeg...

Høres jo ut som om fødsel kan skje om ikke så lenge for din del, Kamillamor! Jeg krysser fingrene for deg (og meg! Hehe)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...