Gå til innhold

99 dager igjen :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg haR 100 dager igjen idag;)

Hva venter dere? Her får vi ei jente:) første babyen vår!

Skrevet

Har att 99 dager i dag også:) Hvordan føles det? Har fått me på plass og i orden?

Skrevet

Skal vi se hvem som er Først ute?;) hihi (med fødselen)

Jeg har det meste av utstyr i orden, mangler stellebord og madrass og litt klær:) så står rommet hennes for tur, tenker å ordne det før desember slik at desember handler om jul:)

Mye som mangler hos deg?:) første baby?

Skrevet

Haha, ja!;)

Høres veldig bra ut. Første baby/jenta? Store planer for barnerommet?

Ja, det blir den første. For første gang siden jeg var lita, gleder jeg meg ordentlig til jul. Tror det er hormonene som spiller meg ett puss:P

Har fått masse, så mangler barnesete, seng og noen småting. Skal begynne på barerommet nå til uka:)

Skrevet

Hehe, jeg er også helt gira på jul i år...må være de hormonene, men bra å få fokus på noe annet en baby også for en stund;-)

Første babyen vår ja:) så det er ekstra spennende. Har ikke de helt store planene, men vi skal male rommet hvit og rosa (så klart) hihi. Ellers er det et fint rom.

Har svangerskapet gått knirkefritt for deg til nå da?

Her har det vært ekstremkvalme til uke 15:( og sliter nå med bekkenløsning. Men ellers er formen på topp:) :)

Vet dere hva dere får?:)

Skrevet

Venter en liten gutt :-) Er unge nummer tre,men like spennende for det... :-)

Her er det kun handlet inn litt babytøy i smug,har en mann som synes alt er så tidlig å begynne å ordne....så har gitt opp å mase om barnerom og div andre ting...

Ellers så er formen grei...kunne vært bedre... Er 100% sykemeldt og vært det leeenge... :-( Skuffende siden de to første svangerskapene har vært fantastiske :-D Men vet det er verdt det :-D

Skrevet

Nr 3, heldige deg!:)

Syns han det er tidlig? Hehe, er jo bare 3 månder igjen;) syns ikke det er sålenge, men kjekt å ha mye å gjøre i slutten da, går sikkert tiden litt raskere også:) å menn liker vel å utsette ting uansett hva det gjelder haha!

Er det første gutten i søskenflokken?

Huff, forstår deg GODT at du syns det er kipt å være sykemeldt!! Er det selv 100% men tiden går.

Skrevet

Får tro han blir mere engasjert når det nærmer seg... :-) selv skulle jeg ønske det meste hadde vært på plass...Man vet jo aldri hvordan den siste tiden blir også er det jo jul og juleforberedelser som nærmer seg...:-)

Jeg har ei jente på snart 6 og en gutt på 3,5 år,så for meg var det absolutt ikke viktig hva det ble denne gangen :-)

Skrevet

Ble bare rot dette her. Har kommentert til dere begge, håper det går ann å tydes sånn greit nok..!?

Hehe, godt det er flere. Har egentlig sett på jul som stress og styr i en del år nå, men det har snudd.

Gratulerer! Høres fint ut:) Hvor kommer dere fra?

Ehm, svangerskapet kom veldig overraskende på, oppdaget i 19 uke..

Har gener som gjør det helt vanlig å gå litt opp og ned i vekt, hatt p-stav og ingen symptomer. "Slapp" jo ett halvt svangerskap:P Savner energien min som har sporløst forsvunnet.

Au, høres vondt ut:/

Vi venter våres første, en liten gutt:) så da blir det blått rom med orange detaljer:D

Handle barneklær i smug.. Hvordan kjennes det ut? Og hvor langt er du på vei? 3 hærlige, heldige du:)

Hm.. 100% sykemeldt her også. Vært det for lenge, men godt at tiden nå blir brukt på oppussing av hjemmet. Alt for mye som skulle vært ferdig for lengst om jeg kunne ha bestemt. Min kjære synes 3 mnd er GOD tid.. Håper din får opp entusiasmen og tempoet.

Skrevet

Jeg er jo litt skuffet over hvor lite han bryr seg,men velger å tro det går seg til etterhvert.... :-) tror at det er oftes vi damer som går amok i butikker å forbereder å planlegger hver eneste lille ting til babyen skal komme. Han er sikkert bare slik som maaaange andre menn...hehe :-)

Jeg er 26+3 :-)

Langt på vei du da?

Skrevet

Skjønner je godt:/ Får håpe han kommer etter, og det tror jeg han gjør også!

Om det er en trøst så var min kjære ett helt mareritt når han fikk nyheten. Han reiste 50 mil unna på jakt, sjokket gikk over etter 4 dager, men var ikke arty der og da. Han har snudd helt om etter det, gleder seg som bare det til å bli pappa.

Ja, synes det er arty å ordne til den lille kommer. Det finnes jo så mange søte og tøffe barneklær!

Haha, akkurat det samme som deg. 98 dager att og termin den 24 januar.

Hvordan kjennes det ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...