Månefeen ♥ Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Sniiker meg inn her fra 1.tri. Tenker dere kan svare litt bedre Jeg er litt over 4uker på vei med andremann. Vet det er en stund til, men gleder meg så veldig til det kommer en liten mage! Har hørt at den kommer litt raskere enn med første? Jeg fikk magen ca i 4.5mnd sist. er 1.73 høy. Håpefull
MammaMø med to små Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Det varierer veldig fra jente til jente! Jeg er 16+6 idag og har fått ganske stor mage allerede. Dette er min nummer 2:-) Magen kom allerede ved uke 11:) Jeg har brukt mammabukse siden uke 12-13:)
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Huff den kom fort! hehe...litt for tidlig sysns jeg;) Føler meg stor allerede Uke 19 nå. Den kom vel ca rundt uke 13-14.. Men det er forskjellig! Jeg var veldig liten med nr 1 hele veien...
BettyBoob Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Nr 2 nå, magen tøt plutselig ut i uke 18/19. Er nå i uke 21 og den er veldig tydelig
Mammaen til Turid Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 har en fin bitteliten kul på magen (hadde flat mage fra før av..) nå, er 14 uker på vei.. mammabuksene måtte jeg ta frem så raskt som etter 6-7 uker, pga at jeg la på meg noen ekstra kilo litt for fort og mine vanlige bukser passte ikke lengre (dette er da mammabukser med lavt liv, ikke med sånn magebelte-sak )
nyttårsprins Skrevet 17. oktober 2011 #6 Skrevet 17. oktober 2011 Magen min "poppet" plutselig ut rundt uke 22. Litt sent kanskje, men så er det også 9 år siden forrige mann - så det har nok noe å si. Imidlertid vokste magen fort da den endelig dukket opp, dessverre med vonde ligamentsmerter pgs. den plutselige veksten. Så jeg tror det hadde vært bedre å få den litt mer gradvis. Som andre skriver her; så er det veldig individuelt hvordan disse magene vokser. Baby er der inne uansett...
Månefeen ♥ Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2011 Tusen takk for svar! Hadde hypermesis (ekstrem kvalme) sist, fra uke 6-33, med et par uker innom sykehuset for intravenøs behandling. Fikk nesten ikke kost meg med mage, etter kvalmen var det halsbrann og vondt bekken. Følte meg litt snytt for gravidtiden, selv om jeg så absolutt var gravid ja Så derfor er jeg litt utålmodig denne gangen Babyen er der uansett, det er det som er så koselig med mage Lykke til alle sammen
Doodlita Skrevet 17. oktober 2011 #8 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg synes selv at den kom ganske tidlig. Fikk kommentarer fra andre, gratulasjoner med graviditeten fra mennesker som ikke visste at jeg var gravid osv fra jeg var 4 mnd på vei. Sist var jeg over 6 mnd før jeg fikk noen kommentarer, over 7 før de kom ofte. Jeg er nå i uke 25 og magen er like tydelig som den var ved ca 7 mnd sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå