Tyren78-09+12 Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Noen med barn som har hatt det? Gutten min(2 år) har fått fullt av prikker/blemmer i ansikt og på kroppen, men det virker ikke som at han klør noe spesielt enda. Men lett feber, og litt sutrete og våkna en del i natt. Ellers i fin fin form..og full fart! Går det vanligvis lang tid før han kan i bhg igjen? Jeg er sykmeldt(gravid) og derfor hjemme allikavel, så slipper å bruke opp barn-syk.-dagene mine heldigvis.. Og her kom prikkene før feberen..er det også vanlig? Dvs..det var bare noen få prikker før vi målte feberen til 38.1 i går ettermiddag. Litt varm idag også. Husker ikke fra jeg selv hadde vannkoppene..var vel rundt 7 år da tror jeg.
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Begge mine hadde vannkopper da de var 1,5 år. Det startet med prikker som spredte seg og etterhvert ble væskefylte. De klødde endel, og det var litt nattevåk i et par netter. Du kan gi en halv tbl zyrtec mot kløen. Jeg kjøpte polaraminmikstur som hjalp veldig godt for gutten min som klødde mye (reseptbelagt). Barna kan ikke gå i bhg før de væskefylte blemmene er tørket inn. Mine var hjemme ca en uke.
Tyren78-09+12 Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2011 Oki Min har ikke begynt å klø enda han da...merkelig igrunn..men det kommer vel sikkert. Greit å vite hva man kan kjøpe dersom det blir "krise" med kløinga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå