Gå til innhold

Mmiljemors¤prinsesse¤ + spire

Anbefalte innlegg

Vi er tydeligvis flere som til jevne mellomrom leser bekymringstråden din, og vi tenker på deg. (-på marsklubben)

Hvordan gikk det med deg på ultralyden?

Skal selv på ul i morgen, og gleder meg IKKE. Har ikke kjent noe tydelig liv og er redd det ikke er noe liv igjen inne der...

Håper alt gikk bra med deg iallefall!

*Klem*

-Rose

Fortsetter under...

Hei! :)

Ja det er en fæl tanke! Og jeg har tenkt akkurat som du skriver!

Jeg holdt ut, og gikk aldri til kontroll, følte jo iblandt at jeg kjente noe....

Kunne ligge å tenke mye på det - kjente jeg noe nå, eller ikke....

Men siden magen vokste,tissingen var tilstede... Og ingen magesmerter, eller blod, lot jeg det være.

Fikk to dager før UL låne en doppler av ei venninne! Åh så herlig, vi fant hjertelyd! Å da ble jeg skikkelig lettet!! ;)

UL på fredag gikk veldig fint, og vi venter en jente til! Alt var bra :) Livmoren min ligger foran, som kanskje er grunnen til at jeg ikke kjenner like mye ?

Men når jeg først fikk låne den doppleren, så var jeg plutselig veeldi sikker på at jeg kjente spark den kvelden.,. Så tror nok jeg lurte meg selv litt, ville ikke tro på det... Nå kjenner jeg vel et bittelite plopp et par ganger om dagen ;) spesielt kvelden.. Uke 19.

Masse lykke til på UL !!

Skjønner deg godt at du er usikker, men det går nok helt fint! Tror vi er litt flinke med å lure på oss en tullete følelse!

Og det har vi jo ingen grunn til.... :))

Blir dette din 3?

Fortell meg hvordan det går da :))

Alt vel på ultralyd.

Får ei sky jente.

Legen prøvde å skru på 3D, men hun gjemte ansiktet sitt så var ikke mulig å få se noe

Morkaken ligger forran så det er derfor jeg ikke kjenner liv...

Så nå vet jeg at jeg bare må smøre meg med tolmodighet et par uker til, før jeg kan begynne å kjenne etter liv igjen...

Termin ble satt fram 5 dager, til 19. mars, noe jeg ikke helt forstår da jeg vet nøyaktig når til el var... jaja. bekymrer meg ikke. Har født før de to andre gangene, så terminen betyr ikke så veldig mye. Men regner med at jeg ikke føder så mye før denne gang siden terminen med de to andre ble satt tilbake, men denne gang ble jeg satt fram.

Tenkte jeg skulle regne ut når tid de to andre kom i forhold til menstermin, og se litt nærmere da på nårtid det er reelt å vente henne...

Så bra da! :)) Det var godt å høre!

Kjenner mer og mer liv nå, så det kommer nok :)

Denne gangen er faktisk mens og ul termin nøyaktig hos meg...

Men sist hadde jeg vel en uke forskjell..

Så det varierer nok veldig ja :)

Men vi er jo veldig tett på termin da!

Jeg fikk 15 mars først på første tidlig ul, og på denne ordinære ble den flyttet til 16 mars ;) hehe....

Morsomt å ha et par svskap å sammenligne med!

Mine to forrige svangerskap ble terminen flyttet fram, denne gang tilbake..

I tillegg så er jeg denne gang "offer" for både skuddår og nytt hjul. Det nye hjulet teller 40+3, men tar ikke høyde for skuddår, så dermed blir svangerskapet mitt 40+4..

Men bryr meg ikke så veldig mye siden jeg har født før begge gangene. Ser jeg på mens termin fødte jeg 6 dager før mens termin med nr 1 og 7 dager før med nr 2... Håper på 8 dager før denne gang hehe

Liker å spekulere i slike ting.

Hos oss satt nr 1 på 1. forsøk, nr 2 på 2. forsøk og nr 3 på 3. forsøk hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...