Alice__ Prinsen kom 12.01-11 Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Jaa.. Nå har vi kommet dit at vi ønsker oss enda en baby! Skal inn til lapraksopi for å fjerne en stor cyste på eggstokken, go samtidig ta ut spiralen! (Kobberspiral) Hvor lang tid kan jeg forvente at det tar før eggløsningen normaliserer seg og jeg kan bli gravid?
Bonanza Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Hei! Kobberspiral hindrer ikke eggløsning. Du har mest sannsynlig hatt eggløsning jevnlig mens du har gått med den spiralen. Kobberet i spiralen gjør forholdene ugunstige for spermiene å leve/svømme i, og kobberet påvirker også forholdene i livmorslimhinnen slik at et ev befruktet egg får problemer med å feste seg. Det tar ikke Mange dagene før forholdene er normalisert etter uttak av kobberspiralen. Lykke til medprøvingen;-))
Alice__ Prinsen kom 12.01-11 Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2011 Takk for svar! Jeg er litt usikker på det med eggløsning, da.. For jeg kan ha opphold på 6 uker mellom menstruasjon, så kan den vare i 3 uker også.. Merkelig, men det er vel bare sånn det er når man putter fremmedlegemer oppi det aller helligste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå