iskaffe ♂ ♀ Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Hvor mye veier de og hvor lange har de blitt? jenta mi var 71 og nesten 9 kg på 6 mnd kontrollen
camilla86 Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 her var jenta mi 68,5 cm og nesten 7 kg på 6 mnd kontrollen har jenta di begynt å bevegd seg noe? åling,kryping.... her var jenta litt tidlig ute,så hun henger litt etter..men ser ut som hun snart knekker koden
to til tre Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Gutten min var 7,7 og 68,5cm på 6mnd kontrollen. Ruller begge veier, snur seg 360grader på magen, åler seg rundt ingen krabbbe-tegn enda. Sitter veldig bra med støtte. To tenner nede, veldig søt
Cybele Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Edvin var 8,2 og 73 cm på 6mnd kontrollen. Nå er han 7,5 mnd og åler seg som en vind bortover, står og vagger i krabbestilling, har begynt å trekke seg opp etter ting (støvsuger, bøtter, etc). Null tenner (og heller ingen i umiddelbar sikte) og rimelig lite hår. Hehe, søt og rar:) Fremdeles knallblå øyne, selv om meg og mannen og 3 av 4 besteforeldre har grønne/brune. Litt overraskende og morsomt, ser ikke ut til at de har tenkt å endre seg heller.
2,5barn+1engel Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 ved 6 mnd kontroll så var vesla 69,4 cm og ca 8150 gram.. hun har ingen tenner, og ingen tegn til tenner.. hun er nå 6 mnd og 1,5 uke gammel.. fått egent rom, og hun sover hele natten.. og hun ligger og koser seg med lekene sine om morgnen da hun våkner. hun har lekematte på gulvet på stus, og er over alt på den.. men vil ikke av den.. ruller rundt og kryper seg bortover.. men stopper på kanten.. hehe..
UpsyDaisy Skrevet 17. oktober 2011 #6 Skrevet 17. oktober 2011 Gutten vår var 72 cm og 8840 gram på 6 mnd kontrollen. To tenner nede. Sov hele natten i ca en uke før han ble syk, så nå er jeg spent på hvordan det går når han begynner å spise igjen.. Han er en aktiv krabat som er over alle hauger før jeg rekker å snu meg Krabber ikke, åler seg og ruller. Elsker å henge i gardinene )
Lille- MO Skrevet 17. oktober 2011 #7 Skrevet 17. oktober 2011 gutten min var 63,5cm og 7180g på 6 mnd kontroll. er nå 6mnd og 3 uker. han åler seg fremover, bakover og rundt i ring:) ingen tenner her ennå, men "skravler" som bare det:D
Lirest Skrevet 17. oktober 2011 #8 Skrevet 17. oktober 2011 Mini var 69 cm og 9,1 kg på 6 mnd kontrollen. Er veldig aktiv og skravler som bare det, han ruller bortover, vugger i krabbestilling, sitter en god stund uten støtte og dytter seg bakover. Ikke fått noen tenner enda, men de kommer når de kommer de. ; ) Han er nå 7,5 måned og jeg må si at det er lettere og mer morsomt å ha en baby nå enn de første 3-4 månedene.
Maewin Skrevet 17. oktober 2011 #9 Skrevet 17. oktober 2011 Vi skal i morgen! Spennende! Hun var 5995 og 63 cm på 6-måneders men jeg synes hun har vokst en del den siste måneden! Hun ruller masse og kommer seg opp til ting når hun vil. Sitte støtt helt alene gjør hun også, og nå reiser hun seg snart opp i sittestilling selv. Ikke så mye åling, eller hun kommer seg jo rundt og fra ene enden av golvet til den andre, men det er i kombinasjon av snurring og rulling og litt åling som ikke er helt med vilje. Hun snakker dagen lang, og danser og synger til musikk! Tror det er tenner på gang nå også.. men hun har jo ingen enda så hvem vet hvor lang tid det tar..
Lemonia Skrevet 17. oktober 2011 #10 Skrevet 17. oktober 2011 Lillebror var 70,5 cm og 7,5 kg på 6 mndskontrollen. Han har fått to tenner i underkjeven. Rulle fram og tilbake har han gjort siden han var 5 mnd, og de siste ukene har han lært seg å krype så han kommer seg raskt fram og tilbake dit han skal. Han går opp i krabbestilling ofte, så er spent på når han begynner med det. Det er jo ikke fritt for at vi sammenligner med storebror som både krabbet og gikk da han var 8 mnd. Tror vel ikke lillebror blir fullt så tidlig ute, men man kan aldri vite. Vi andre ingenting før storebror bare plutselig en dag dro seg opp mens han holdt seg i bordet og begynte å gå langs det.
Maewin Skrevet 18. oktober 2011 #11 Skrevet 18. oktober 2011 Nå er jeg SÅ stolt! Store fine jenta mi var gått opp masse og blitt 6595 gram og 65 cm!! Kjempeflott vektoppgang siden sist! Nå har vi steget tilbake til 5-persentilen i vekt og 25-persentilen i vekt/høyde!!!
Jomfruen76 Skrevet 18. oktober 2011 #12 Skrevet 18. oktober 2011 Hei. Er 7,5 mnd. veier ca 8,5 kg og er 71 cm lang. Har dobblet fødselsvekten på på denne tiden. Spiser godt og sover godt om natten. Sover lite på dagtid, men er stortsett i godt humør alikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå