Gå til innhold

Da er vi omsider nede i 2 navnealternativ.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sivert eller Lars Henrik, Nikolai utgår..

Står fast mellom de to ulike navnene..

Trenger sårt litt innspill, hva synes dere..??

Dobbeltnavn pga oppkalling, Sivert pga søsken har korte navn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gått for Lars Henrik. Syns det er finere enn Sivert.

Skrevet

Begge er fine. Men hvis jeg skulle velge blir det Lars Henrik. :)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Hm.... Den var faktisk litt vanskelig! Begge alternativ er veldig gode. Rett og slett: Legg i hatt og trekk!

Skrevet

Oi to veldig fine navn. Har dere ønsker om at dere foretrekker dobbelnavn så er jo saken grei, Lars Henrik er et veldig fint navn, kan aldri bli feil.

Men i og med at Sivert var på min noe lange liste også, så jeg må heie på Sivert jeg:) Lykke til med navnevalget:)

Skrevet

Hmm, den var vrien.. Jeg liker best enkeltnavn og vil derfor velge Sivert. Lars syns jeg også er kjempefint og fint at det er oppkalling. Ikke så glad i Henrik... Uansett hva dere måtte velge til slutt blir ikke dette feil!

Skrevet

Begge to er veldig fine, men jeg tror kanskje at jeg holder en knapp på Lars Henrik....

Skrevet

Henrik (uten Lars foran) er min favoritt av dine forslag (men liker Nikolai enda bedre)..

Hva med Syver (istedet for Sivert) eller Lavrans (i slekt med navnet Lars)

:)

Skrevet

Takk for mange positive tilbakemeldinger! Vi heller mot Lars Henrik, som blir oppkalling etter både besteforeldre og oldeforeldre. Sivert passer absolutt bedre sammen med søskenene som har korte navn, men vi vet ikke om vi vil trives med det på sikt... Lars Henrik blir et tryggere valg tror vi..

Takk for hjelpen jenter;-)

Ps - tar gjerne flere tilbakemeldinger om noen har..

Skrevet

Jeg liker Sivert best men begge er fine. Og saa er det koselig med oppkalling og da :)

Skrevet

Personlig liker jeg helt klart Sivert best. Men jeg forstår at dere heller mot oppkalling:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...